| کد خبر: 143362 |

◄ ضرورت‌های ارایه آموزش‌ به مشاغل تخصصی ریلی

چند روز پیش پیامی از سوی یک کاربر در گروه مجازی متشکل از فعالان حوزه ریلی منتشر شد که عنوان می‌کرد هیچ یک از کارکنان بخش‌های ترافیک ایستگاه‌ها، روسای قطار، مانورچیان و لکوموتیورانان برای شرکت در آزمون ورودی دوره‌های 18 گانه تخصصی ریلی با همکاری راه آهن ایتالیا و دانشکده مهندسی راه آهن انتخاب نشده‌اند.

تین نیوز

چند روز پیش پیامی از سوی یک کاربر در گروهی مجازی متشکل از فعالان حوزه ریلی منتشر شد که عنوان می‌کرد هیچ یک از کارکنان بخش‌های ترافیک ایستگاه‌ها، روسای قطار، مانورچیان و لکوموتیورانان برای شرکت در آزمون ورودی دوره‌های 18 گانه تخصصی ریلی که با همکاری راه‌آهن ایتالیا و دانشکده مهندسی راه‌آهن، برگزار می‌شود، انتخاب نشده‌اند.

در این پیام آمده است: همه نفرات از  بین مدیران و کارشناسان و تعداد کمی هم از نفرات کنترل انتخاب شدند و از بین این همه ماموران ترافیک ایستگاه‌ها و رئیس قطار و مانورچی و لکوموتیوران هیچ‌کس انتخاب و معرفی نشده است که حداقل در آزمون حداقل شرکت کند.

در ادامه این پیام خاطرنشان شده است: با این عملکرد و این‌که همیشه فقط مجموعه مدیران و کارکنان ستادی و اداری در برنامه‌ریزی‌ها در نظر گرفته شوند در راه‌آهن هیچ اتفاق خاصی رخ نخواهد داد چرا که هر برنامه‌ریزی صورت گیرد و هر آموزش و دوره‌ای برگزار شود در نهایت ماموران ایستگاه باید مقررات را اجرا کنند و نحوه اجرا و برنامه‌ریزی توسط همین مامورانی که به نظر می‌رسد آموزشان هیچ لزومی ندارد باید صورت گیرید.

بر اساس آن‌چه در ادامه این پیام مطرح شده عدم توجه به مشاغل تخصصی در تمام سال‌ها و دولت‌های گذشته بر هم همین منوال بوده و بر همین اساس بهره‌وری مورد نظر به دست نیامده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.