| کد خبر: 142393 |

◄ قطار مسافری اصفهان- یزد- کرمان- زاهدان راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل راه‌‌آهن اصفهان از راه‌اندازی قطار مسافری در مسیر اصفهان- یزد- کرمان- زاهدان و بالعکس درآینده نزدیک خبر داد و با اشاره به محور توسعه بودن راه‌آهن، آن را ظرفیتی مناسب برای رونق و توسعه هرچه بیشتر استان‌های در طول مسیر دانست.

تین نیوز

مدیرکل راه‌‌آهن اصفهان از راه‌اندازی قطار مسافری در مسیر اصفهان- یزد- کرمان- زاهدان و بالعکس در آینده نزدیک خبرداد و با اشاره به محورتوسعه بودن راه‌آهن، آن را ظرفیتی مناسب برای رونق وتوسعه هرچه بیشتر استان‌های در طول مسیر دانست.

سید رضا سادات‌حسینی با بیان این‌که بخشی از این مسیر ازمحورهای مواصلاتی  پرترافیک باری و مسافری در‌ کشور محسوب میشود و از سوی دیگر این استان‌ها جایگاه ویژه‌ای در صنعت ‌گردشگری‌ ایران دارند تاکید کرد راه‌اندازی قطار مسافری در‌ این شریان طلایی ضروری تلقی می‌شود.

وی تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام‌شده و در‌خواست استان‌های ذینفع در یکسال گذشته و هماهنگی در این راستا ، به توفیق الهی و با حسن توجه و بذل‌عنایت مدیران ارشد راه‌آهن کشور زمینه تحقق آرزوی هموطنان عزیز این استان‌ها برای بهره‌مندی از مزایای حمل‌ونقل‌ریلی در‌ این مسیر با مشارکت بخش خصوصی فراهم خواهد شد.

سادات حسینی ادامه داد: امیدواریم با استقبال خوب مردم شریف این خطه‌های کهن و افزایش ضریب اشغال قطار، زمینه سرمایه‌گذاری‌ بخش خصوصی‌ برای تداوم حرکت این قطار و‌ ادامه خدمت‌رسانی دراین مسیر‌ ریلی، مهیا شود.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.