| کد خبر: 129639 |

مدیر کل سیر و حرکت راه آهن:

◄ رویکردها را به سمت و سوی بهره وری تغییر دهیم

تین نیوز

بهره‌وری سرلوحه برنامه‌های راه آهن است. مدیر کل سیر و حرکت راه‌آهن با اعلام این موضوع گفت: مدیران ریلی رویکرد و دیدگاه خود را نسبت به افزایش بهره‌وری تغییر دهند. وی افزود: از اواخر سال گذشته در حوزه سیر و حرکت راه آهن ، بهره وری و دستیابی به شبکه ایمن در جهت جذب بار بیشتر بیش از گذشته در دستور کار قرار گرفته است.

 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، مرتضی جعفری در جلسه هماهنگی پیشبرد اهداف برنامه حمل‌ونقل سال ۹۶، اعلام کرد: موضوع ایمنی و ارتقای آن در بخش حمل‌ونقل ریلی یکی از شاخص‌های اصلی در برنامه ارزیایی عملکرد نواحی ریلی به شمار می‌رود.

 

جعفری بیان داشت: کاهش سوانح ریلی و حرکت نواحی به سمت و سوی ارتقای ایمنی می‌تواند جذب بار بیشتر را در کارنامه ریلی به ثبت برساند.

 

مدیر کل سیر و حرکت راه‌آهن با بیان اینکه محدودیت‌های ریلی باید رفع شود، گفت: نواحی و معاونین فنی بایستی در صدد پایش برنامه‌ها و تحلیل درست از سیاست‌ها و برنامه‌های خود باشند.

 

وی خاطر نشان کرد: قطارهای مسافری ویترین راه‌آهن است بنابراین بایستی برای ارتقای کیفیت آنها تلاش و در صدد کاهش تاخیر و یا توقف‌های بیهوده آن باشیم.

 

جعفری در ادامه بیان داشت: تاخیر و یا توقف بی جای قطارهای باری نیز از دیگر مواردی است که معاونان فنی نواحی در بخش ناوگان و بهره‌برداری باید به آن توجه و بیش از گذشته حساس باشند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.