| کد خبر: 270394 |

بازدید بیش از ۷ هزار و ۵۰۰ مسافر نوروزی از موزه دریایی بندر نوشهر

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران گفت: از سوم تا دوازدهم فروردین ماه امسال هفت هزار و ۵۵۳ نفر از مسافران نوروزی و شهروندان از موزه دریایی و اسکله های منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر بازدید و از نزدیک با فعالیت های جاری بندر و عملیات تخلیه و بارگیری کشتی ها آشنا شدند.

تین نیوز

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران گفت: از سوم تا دوازدهم فروردین ماه امسال هفت هزار و ۵۵۳ نفر از مسافران نوروزی و شهروندان از موزه دریایی و اسکله های منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر بازدید و از نزدیک با فعالیت های جاری بندر و عملیات تخلیه و بارگیری کشتی ها آشنا شدند.

به گزارش تین نیوز از اداره کل بنادر و دریانوردی، سعید کیا کجوری اشاعه فرهنگ دریایی و آشنایی هر چه بیشتر مردم با وظایف حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی را مهمترین هدف اداره کل برای بازدید هم میهنان از موزه دریایی بندر نوشهر برشمرد و گفت: ابزار و امکانات قدیمی و تاریخی مرتبط با صنعت کشتیرانی و دریانوردی در این موزه در معرض دید بازدید کنندگان قرار دارد و همچنین عکس هایی از روند ساخت بندر نوشهر طی سال های ۱۳۰۹ تا ۱۳۱۸ خورشیدی و وجود تصاویری از کارکنان بندر نوشهر از آغاز ساخت تاکنون، جذابیت خاصی به این مجموعه بخشیده است.

وی افزود: همچنین به منظور آشنایی هرچه بیشتر بازدید کنندگان با صنعت دریانوردی، فیلم هایی با هدف معرفی تاریخچه بندر نوشهر و رعایت نکات ایمنی در سفرهای دریایی در موزه به نمایش درآمد و در راستای گسترش فرهنگ ایمنی و حفاظت از محیط زیست دریایی در بین مسافران و گردشگران نوروزی به ویژه کودکان، کتاب، پازل و بروشور توزیع شد.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر خاطرنشان کرد: کودکان بهترین گروهی هستند که می توانند تأثیر به سزایی در حفظ محیط زیست دریایی و رعایت نکات ایمنی در هنگام استفاده از شناورهای دریایی داشته باشند.

کیاکجوری گفت: از سوم تا دوازدهم فروردین ماه امسال هفت هزار و ۵۵۳ نفر از مسافران نوروزی و شهروندان از موزه دریایی و اسکله های منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر بازدید و از نزدیک با فعالیت های جاری بندر و عملیات تخلیه و بارگیری کشتی ها آشنا شدند.

گفتنی است اصغر فلاحی معاون اداره کل امور دریایی و ناظر ستاد تسهیل سفرهای دریایی سازمان بنادر و دریانوردی نیز روز چهارشنبه هشتم فروردین ماه از موزه دریایی و مرکز کنترل ترافیک دریایی منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر بازدید کرد و از نزدیک در جریان اقدامات اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران در راستای گسترش فرهنگ ایمنی و حفاظت از محیط زیست دریایی قرار گرفت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.