| کد خبر: 259631 |

بار ایرانی را به تمام بنادر دنیا به جز دو کشور حمل می‌کنیم

مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: در بنادری با محدودیت هایی مواجه هستیم اما درباره کشتی صحبت نکردم و تاکید دارم که محموله های صاحب بار را به تمام مقاصد می رسانیم.

تین نیوز

 

مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: در بنادری با محدودیت هایی مواجه هستیم اما درباره کشتی صحبت نکردم و تاکید دارم که محموله های صاحب بار را به تمام مقاصد می رسانیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، محمدرضا مدرس خیابانی درباره فعالیت ناوگان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و انتشار اخباری درباره کاهش فعالیت این ناوگان به دلیل تحریم ها اظهار داشت: به هیچ وجه توقف ناوگان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و عدم فعالیت آن صحت ندارد و دو سال گذشته بیشتر میزان حمل بار را داشتیم و سال گذشته بیش از ٢٧ میلیون و ٧٠٠ هزار تن بار و دو سال گذشته بیش از ٢٧ میلیون تن بار از طریق ناوگان کشتیرانی جمهوری اسلامی جابه جا شد و در این دو سال رکورد ۵٠ سال گذشته حمل و نقل شرکت کشتیرانی شکسته شد. بنابراین این موضوع که ناوگان کشتیرانی جمهوری اسلامی پارک شده و فعال نیست، اصلا صحت ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که ناوگان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران امکان تردد به تمام بنادر چین و هند را دارد، گفت: از لحاظ حمل کالا به بنادر دنیا محدودیتی ایجاد نکردیم و به شیوه های مختلف تقاضای صاحبان بار به همه مقاصد پاسخ می دهیم و هیچ بندری محدودیتی بابت حمل کالا نداریم.

مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه با شیوه های مختلف تحریم ها را دور می زنیم، ادامه داد: به تمام مقاصد چین و سایر کشورها به استثنا دو کشور که یکی از آنها اصلا به عنوان کشور قبول نداریم و یک کشور آمریکا به تمام بنادر دنیا حمل بار را انجام می دهیم و بار را به مقصد نهایی می رسانیم.

مدرس خیابانی درباره افزایش بهای تمام شده این شرکت به دلیل تحریم ها افزود: سال گذشته دوباره رکورد درآمدی و سودآوری شرکت را شکستیم.

وی در پاسخ به این سوال که این گونه نیست که بندری در دنیا اجازه پهلوگیری را به کشتی های کشتیرانی جمهوری اسلامی را ندهد، تاکید کرد: در بنادری با محدودیت هایی مواجه هستیم اما درباره کشتی صحبت نکردم و تاکید دارم که محموله های صاحب بار را به تمام مقاصد می رسانیم. 

مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران گفت: موضوع مهم برای کشورمان حمل بار است. بنابراین نه تنها کشتی های کشتیرانی پارک نیست بلکه درآمد و سودآوری هم افزایش یافته است. اما در نهایت درآمد این شرکت دو سال پی در پی افزایش پیدا کرده و رکورد ۵٠ سال گذشته رو جابه جا کردیم. البته امسال نرخ کرایه کاهش یافته و مسلما درآمد ما هم متاثر از آن خواهد بود اما در همین شرایط بار تجار را به تمام مقاصد می رسانیم و بار ایرانی به تمام بنادر به جز دو کشور قابل حمل است و در این موضوع کشتی مهم نیست.

مدرس خیابانی تاکید کرد: در همین شرایط برای صاحبان بار ارزان ترین و رقابتی ترین قیمت ها را اعمال کرده ایم و با ارزان ترین قیمت ها بار ایرانی را حمل می کنیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.