| کد خبر: 146422 |

با حکم عباس اخوندی انجام شد؛

◄ تغییرات در معاونت های سازمان بنادر و دریانوردی

وزیر راه و شهرسازی همزمان با انتصاب مدیرعامل سازمان بنادر ودریانوردی، در احکامی جداگانه اعضای هیات‌عامل و معاونان امور دریایی، مهندسی و توسعه امور زیربنایی و امور بندری و مناطق ویژه سازمان بنادر و دریانوردی کشور را به مدت سه سال منصوب کرد.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی همزمان با انتصاب مدیرعامل سازمان بنادر ودریانوردی، در احکامی جداگانه اعضای هیات عامل و معاونان امور دریایی، مهندسی و توسعه امور زیربنایی و امور بندری و مناطق ویژه سازمان بنادر و دریانوردی کشور را به مدت سه سال منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، عباس آخوندی امروز (دوشنبه، 20 شهریور) در حکمی هادی حق شناس را به سمت عضو هیات عامل و معاون امور دریایی، به مدت 3 سال، منصوب کرد.

در حکم هادی حق شناس، معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی آمده است که "با توجه به پیشنهاد مدیرعامل و به استناد مصوبه جلسه فوق العاده شورای عالی سازمان بنادر و دریانوردی به موجب این حکم، جنابعالی به عنوان عضو هیات عامل و معاون امور دریایی (برای مدت سه سال) منصوب می گردید. امید است در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید."

همچنین وزیر راه و شهرسازی محمدرضا اله یار را به سمت عضو هیات عامل و معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی برای 3 سال منصوب کرد .در حکم اله یار، معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی نیز آمده است که "با توجه به پیشنهاد مدیرعامل و به استناد مصوبه جلسه فوق العاده شورای عالی سازمان بنادر و دریانوردی به موجب این حکم، جنابعالی به عنوان عضو هیات عامل و معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی (برای مدت سه سال) منصوب می گردید. امید است در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید."

در پایان؛ حجی محمدعلی حسن زاده محمدی نیز با حکم آخوندی به عنوان عضو هیات عامل و معاون امور بندری و مناطق ویژه به مدت 3 سالمنصوب کرد. متن حکم حجی محمدعلی حسن زاده محمدی معاون امور بندری و مناطق ویژه نیز به شرح ذیل است:

با توجه به پیشنهاد مدیرعامل و به استناد مصوبه جلسه فوق العاده شورای عالی سازمان بنادر و دریانوردی به موجب این حکم، جنابعالی به عنوان عضو هیات عامل و معاون امور بندری و مناطق ویژه (برای مدت سه سال) منصوب می گردید. امید است در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.