| کد خبر: 269676 |

آخرین وضعیت چهارخطه شدن محور اهواز چذابه

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان آخرین وضعیت چهار خطه شدن محور اهواز چذابه را تشریح کرد.

تین نیوز

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان آخرین وضعیت چهار خطه شدن محور اهواز چذابه را تشریح کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، رحمان بهرامی معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان آخرین وضعیت چهار خطه شدن محور اهواز چذابه را تشریح کرد و با اشاره به اینکه این محور شامل چهار پل حمیدیه، پل کمربندی سوسنگرد، پل سابله و پل بستان است، اظهار کرد: در صورت تکمیل شدن این پل ها تمامی این محور تکمیل و چهار خطه می شود.

بهرامی افزود: محور اهواز حمیدیه سوسنگر بستان چذابه که به محور طریق الحسین معروف شده است یکی از محورهای اصلی تردد زوار اربعین حسینی است که به پایانه چذابه ختم می شود.

وی از پیشرفت ۷۰ درصدی پل سابله خبر داد و گفت: دو طرف این پل تکمیل شده است و در صورت تخصیص اعتبار قیر تا عید نوروز این پل به بهره برداری می رسد.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به کلنگ زنی پل حمیدیه، گفت: این پل با اعتباری حدود ۳۰ میلیارد تومان در حال اجرا است و در صورت تخصیص اعتبار تا اربعین ۱۴۰۳ تکمیل و به بهره برداری می رسد.

بهرامی همچنین پل کمربندی سوسنگرد را یکی دیگر از پروژه های این محور برشمرد و خاطر نشان کرد: این پل بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و جاده های طرفین آن نیز در دست اقدام است و انتظار می رود تا اربعین ۱۴۰۳ نیز تکمیل و به بهره برداری برسد.

وی افزود: پل بستان نیز به زودی پیمانکار آن مشخص می شود و اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان مورد نیاز این طرح می باشد که طبق زمان بندی تا اربعین ۱۴۰۴ تکمیل و به بهره برداری می رسد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.