| کد خبر: 263183 |

کشف ۳۸ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۳ میلیارد ریال

کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۱۳ میلیارد ریال برآورد کرده اند که به همراه متهمان پس از تکمیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع ذی صلاح شدند.

تین نیوز

فرمانده مرزبانی استان خوزستان از کشف ۳۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در آب های ماهشهر و آبادان به ارزش ۱۳ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش  تین نیوز به نقل از ایلنا، سردار لطف علی پاکباز گفت: در راستای طرح تشدید کنترل نوار مرزی و جلوگیری از ورود و خروج هرگونه قاچاق، ماموران پایگاه دریابانی ماهشهر و آبادان در نتیجه ساعت ها اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی از قصد قاچاقچیان مبنی بر خروج محموله های سوخت از آب های کشور و فروش به دلالان کشورهای حوزه خلیج فارس مطلع شدند و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند. 

فرمانده مرزبانی استان خوزستان ادامه داد: ماموران با اعزام به موقع به محل و طی عملیات های ضربتی، موفق شدند ۲ فروند شناور را هنگام خروج از آب های داخلی کشور متوقف و در بازرسی از آن ها ۳۸ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل که در مخازن جاساز شده بود را کشف کردند. 

وی تصریح کرد: شناورهای توقیف شده به بهانه فعالیت تجاری و صیادی اقدام به سوخت گیری و روانه دریا شده بودند ولی مسیر خود را به محل فروش و تبادل سوخت منحرف کرده که با هوشیاری دریابانان خوزستان متوقف شدند. 

سردار پاکباز با اشاره به دستگیری ۶ متهم در این رابطه اظهار کرد: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۱۳ میلیارد ریال برآورد کرده اند که به همراه متهمان پس از تکمیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع ذی صلاح شدند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.