| کد خبر: 252210 |

تجهیز همه اتوبوس های ناوگان شهری اهواز به دستگاه های کارتخوان

سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز از تجهیز همه اتوبوس های ناوگان حمل و نقل عمومی شهری به دستگاه های کارتخوان و پرداخت کرایه از طریق بلیت الکترونیک خبر داد.

تین نیوز

 سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز از تجهیز همه اتوبوس های ناوگان حمل و نقل عمومی شهری به دستگاه های کارتخوان و پرداخت کرایه از طریق بلیت الکترونیک خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، رضا بزاززاده، در خصوص آخرین وضعیت تجهیز اتوبوس های ناوگان حمل و نقل عمومی شهری به دستگاه های کارتخوان و پرداخت کرایه از طریق بلیت الکترونیک اظهار کرد: در حال حاضر نصب و تجهیز همه اتوبوس های ناوگان حمل و نقل شهری به دستگاه ها برای استفاده از بلیت الکترونیک انجام شده و اتوبوسی وجود ندارد که به این دستگاه مجهز نباشد.

وی در خصوص اخذ ۱۵۰۰ تومان بابت کرایه اتوبوس افزود: در حال حاضر نرخ کرایه کارت بلیت الکترونیک از ۷۰۰ تا ۹۶۰ تومان است اما در صورت پرداخت نقدی، کرایه ۱۵۰۰ تومان از شهروندان گرفته می شود بنابراین شهروندان می توانند با تهیه کارت شهروند به مبلغ ۵ هزار تومان و استفاده از دستگاه کارتخوان اتوبوس، در هزینه های خود صرفه جویی کنند.

بزاززاده در خصوص افزایش نرخ کرایه اتوبوس نیز گفت: امسال فعلا افزایش نرخ کرایه اتوبوس نداشتیم اما در اسفندماه نرخ کرایه جدید امسال اعلام می شود.

سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز با اشاره به افزوده شدن ۴۰ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل شهری افزود: دستگاه های کارتخوان برای پرداخت کرایه از طریق بلیت الکترونیک نیز در حال نصب بر روی اتوبوس های جدید است. 

وی عنوان کرد: بخشی از اتوبوس های جدید خریداری شده پلاک ندارند که در حال طی مراحل اداری هستیم و شاید کمتر از دو هفته دیگر وارد چرخه فعالیت شوند.

سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز گفت: برنامه ریزی بر این است که بیشتر اتوبوس ها در مناطق حاشیه ای و کم برخوردار و در خطوطی فعالیت کنند که هم پوشانی ایجاد شود. با فعالیت این اتوبوس ها زمان انتظار اتوبوس از ۴۵ دقیقه به ۲۰ تا ۲۵ دقیقه کاهش می یابد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.