| کد خبر: 194886 |

مرسدس بنز هیبریدی در راه است

خودروسازی بنز در نظر دارد از نسخه هیبریدی کلاس A و B خود رونمایی کند.

تین نیوز

خودروسازی بنز در نظر دارد از نسخه هیبریدی کلاس A و B خود رونمایی کند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از اتوبلاگ، قرار است در نمایشگاه خودروی فرانکفورت که در ماه سپتامبر برگزار خواهد شد از نسخه هیبریدی کلاس‌های A و B شرکت مرسدس بنز رونمایی شود که احتمالا در مرحله اولیه تنها در بازار اروپا عرضه خواهند شد.

این خودروها دارای یک موتور بنزینی چهار سیلندر و توانایی حرکت با استفاده از باتری‌های لیتیومی با توانایی تولید ۱۵ تا ۱۶ کیلو وات برق در هر ساعت هستند. این دو می توانند پیشرانه ۲۱۸ اسب بخاری را برای خودروهای هیبریدی فراهم کنند که می‌تواند خودرو را با سرعت ۸۷ مایل بر ساعت به حرکت دراورد.

طبق اطلاعات اولیه، برای شارژ باتری خودرو از ۱۰ درصد به ۱۰۰ درصد به ۴۵ دقیقه زمان نیاز خواهد بود اما در صورت لزوم، تعمیرکاران موتور می‌توانند از طریق اعمال جریان مستقیم در ۲۵ دقیقه، شارژ باتری را به ۸۰ درصد برسانند.

مرسدس بنز با استفاده از سیستم MBUX موقعیت ایستگاه های شارژ الکتریکی در طول مسیر را به اطلاع رانندگان خواهد رساند. قیمت خودروهای هیبریدی جدید برای کلاس A از ۳۶ هزار و ۹۴۳ یورو آغاز خواهد شد و قیمت پایه کلاس B نیز ۳۷ هزار و ۶۶۳ یورو در نظر گرفته شده است اما احتمال می رود قیمت نهایی خودروها بیش از ۴۱هزار یورو باشد.

کلاس های A و B شرکت مرسدس بنز به صورت مستقیم در آمریکا عرضه نمی شود هر چند که برخی از شرکت های خودرویی از طریق دیگر بازارها این خودروها را به آمریکا نیز وارد کرده اند. با این حال هنوز مشخص نیست که آیا شرکت مرسدس بنز قصد عرضه نسخه‌های هیبریدی خود را به صورت رسمی در آمریکا دارد یا خیر. کلاس A و B عموما شامل خودروهای هاچ بک این شرکت است که بیشتر برای مصارف شهری طراحی شده اند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • مهدی سامغانی 0 0

    سلام
    تمام این صنعت از ما بود. ولی چه کسانی مهندس آرین ها را نپذیرفت که اکنون افسوس از دست داده خودمان را بخوریم؟؟
    و حال ملت قرنها چشم انتظار باشد تا آنچه از ما بوده را به خودمان با واردات وفرار ارز و جنس بی کیفیت برگردانند و علم ودانشی را که از مهندسان ایرانی بوده را غرب به یغما ببرد و خودمان را تحریم کنند برای استفاده از آن دستاورد
    آری
    از درون خودمان. خودمان را تحریم کردیم. با دست خودمان

    وان دست کسی بود که اجازه فعالیت به مهندس آرین و آرین ها نداد.. فی الحال هم کلان شهرها با آلودگی وحشت ناک از مصرف سوخت فسیلی بهرمند هستند..

    وهمان مدیریت ها به چه کنم چه کنیم ها افتاده اند

    اینها اگر مدیریت داشتند با بودن آرین ها کشور را به مبدع این صنعت تبدیل می‌کردند تا حتی به جز مصرف داخل. این نمونه اولین صادر کننده این نوع تولید هم می شدیم..
    و بالعکس دست بالا در این صنعت از ما می شد و ما آنها را تحریم می کردیم..
    اما اما افسوس وصد افسوس که تحریم کننده این کشور مدیریت های نالایق درون هستند..
    وخود مهندس آرین چندین بار آنها را به ملت و مردم معرفی کرده است