| کد خبر: 153314 |

منصوری:

سرمایه‌گذاری رنو در ساوه بودجه شهرستان را به دو برابر افزایش خواهد داد

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: تاوان سوء مدیریت دولتی را مردم می‌دهند.

تین نیوز

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: تاوان سوء مدیریت دولتی را مردم می‌دهند.

به گزارش ایسنا،  محمدرضا منصوری در جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان مرکزی در شهرستان ساوه با اعتقاد به کارشکنی‌های خودروسازان داخلی نسبت به ممانعت از سرمایه‌گذاری خودروسازان خارجی در ساوه اظهار کرد: واگذاری امور به بخش دولتی ناتوان موجب مانع‌تراشی و سوء مدیریت شده و مردم باید تاوان این سوء مدیریت را دهند.

وی با اشاره به این‌که «سرمایه‌گذاری رنو در ساوه بودجه شهرستان را به دو برابر افزایش خواهد داد»، گفت: علاوه بر سرمایه گذاری 660 میلیون یورویی رنو در ساوه که موجب فراهم کردن اشتغال 6 هزار نفری در این شهرستان خواهد شد موجب فعال شدن 100 هزار قطعه‌ساز خودرو در داخل کشور خواهد شد و رونق اقتصادی استان مرکزی را به دنبال خواهد آورد.

وی ابراز عقیده کرد:  مدیریت دولتی ناکارآمد به دنبال کارشکنی است و مافیای حاکم بر صنعت خودرو به دنبال فراری دادن صنعت خودروی خارجی است اما اجازه نخواهیم داد این خواسته آنان عملی شود. بدهی شرکت بن رو ساوه از مجموعه های وابسته به سایپا به حدی است که ظرف دو سال آینده با بحران مواجه شده و کارگران این شرکت مانند کارگران هپکو و آذرآب اراک در آینده نزدیک با بحران مالی و چالش کارگری مواجه خواهند شد از این رو سرمایه گذاری 660 میلیون یورویی رنوی فرانسه در این شرکت موجب نجات آن از بحران خواهد شد.

منصوری تاکید کرد: قرارداد رنوی فرانسه باید در ساوه عملیاتی شود و بنده هم به عنوان نماینده مردم تا آخر ایستاده‌ام و اگر بخواهند کارشکنی کنند علاوه بر طرح سوال از وزیر و بیان نطق کوبنده در مجلس، طرح تحقیق و تفحص از سایپا را به مجلس خواهم آورد.

وی در ادامه به بیان برخی از مشکلات شهرستان در حوزه صنعتی، کشاورزی، کمبود آب و ... پرداخت و از استاندار مرکزی خواست تا برای برون رفت از این مشکلات چاره اندیشی کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.