| کد خبر: 254434 |

تجهیزات پرواز در شب فرودگاه طبس

بهره برداری از طرح روشنایی سطوح پروازی فرودگاه طبس با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان در سال گذشته انجام شد.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی گفت: ۱۱ فروردین ماه امسال و پس از پیگیری‌های متوالی، در طول ۳۰ سال گذشته اولین پرواز در شب با تجهیز روشنایی باند فرودگاه طبس انجام گرفت.

به گزارش تین نیوز ، عظیم طهماسبی در گفت‌وگو با ایسنا در مورد توسعه فرآیند پروازها، اظهار کرد: پیگیری‌ها برای تجهیز فرودگاه طبس و روشنای آن از سال گذشته در حال انجام است.

وی افزود: این پیگیری‌ها پس از حادثه خروج قطار طبس از ریل بیشتر شد و عملیات اجرایی آن به عنوان یکی از دستورکارهای مهم از آذر سال گذشته آغاز شد.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی بیان کرد: اکنون این طرح با اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به نتیجه رسیده و با پیگیری‌های استاندار خراسان جنوبی، فرماندار ویژه طبس و نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس اولین پرواز در شب انجام شد.

طهماسبی از بهره برداری از طرح روشنایی سطوح پروازی فرودگاه طبس با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان، افزود: پروازهای یک شرکت هواپیمایی در روزهای چهارشنبه و جمعه انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه یک شرکت هواپیمایی دیگر نیز دو پرواز رفت و برگشت را در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه دارد، تصریح کرد: تعداد پروازهای فرودگاه طبس از چهار پرواز در هفته به هشت پرواز افزایش یافت.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی یادآور شد: به دلیل اینکه طبس در منطقه کویری واقع بوده و هوای گرمی دارد، پروازهای شب با استقبال بیشتری مواجه خواهد شد.

مدت‌هاست افزوده شدن پروازهای شب در دستور کار مسئولان قرار گرفته و استاندار بارها بدان تاکید ورزیده است. استاندار خراسان جنوبی در بازدید نوروزی خود از ایستگاه‌های ستاد تسهیلات سفر مستقر در شهرستان‌های بشرویه و طبس گفت: پروژه روشنایی باند فرودگاه طبس مورد بازدید قرار گرفت و در آینده نزدیک با حضور مهمان ویژه‌ای افتتاح خواهد شد؛ همچنین دو خط پروازی برای روزهای چهارشنبه و جمعه به فرودگاه طبس اضافه شده است.

با افزوده شدن پروازهای طبس و همچنین امکان پرواز در شب باید منتظر تحولات عظیمی در حوزه توسعه گردشگری و همچنین گردشگری سلامت باشیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.