| کد خبر: 269885 |

۲۰ فوتی بر اثر تصادفات نوروزی در خراسان رضوی

رئیس پلیس راه خراسان رضوی از جان باختن ۲۰ مسافر بر اثر تصادف در راه های استان از ابتدای طرح نوروزی خبر داد.

تین نیوز

رئیس پلیس راه خراسان رضوی از جان باختن ۲۰ مسافر بر اثر تصادف در راه های استان از ابتدای طرح نوروزی خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، سرهنگ حسین میش مست در خصوص آخرین وضعیت تردد مسافران نوروزی در راه های استان اظهار کرد: از ابتدای صبح امروز مبادی خروجی مشهد در محور غرب، جنوب و شمال استان با ترافیک سنگینی همراه بوده است. همچنین ترافیک مبادی ورودی به سمت مشهد از مسیر غرب، جنوب و شمال نیز نیمه سنگنین بوده است.

میش مست افزود: تردد مسافران در ورود به مشهد نسبت به سال گذشته ۳ تا ۴ درصد و در ورود به خراسان رضوی ۱۰ تا ۱۲ درصد کاهش داشته است.

رئیس پلیس راه خراسان رضوی در خصوص آخرین آمار تصادفات نوروزی خاطرنشان کرد: از ابتدای ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا امروز قریب به ۲۰ نفر در محورهای خراسان رضوی به دلیل تصادف، متاسفانه جان خود را از دست داده اند. بیشترین حوادث مربوط به محور غرب خراسان رضوی یعنی در محورهای سبزوار و نیشابور به مشهد است.

میش مست بیان کرد: البته نسبت به سال گذشته در تلفات تصادفات نوروزی ۳۰ درصد کاهش داشته ایم، اما از مسافران درخواست داریم که نکات ایمنی را رعایت کنند تا شاهد کمترین حادثه در جاده ها باشیم. آنالیزی که از حوادث داشته ایم، بیشتر تصادفات مربوط به خستگی و خواب آلودگی رانندگان بوده است.

وی ادامه داد: مسیر غرب خراسان رضوی که بیشتر حوادث نیز در آن رخ می دهد، مسیری کویری است و اکثر مسافران وقتی از داورزن و سبزوار وارد استان می شوند، فکر می کنند به مشهد رسیده اند. به جای اینکه توقف کرده و استراحت کنند، بدون توقف به مسیر خود ادامه می دهند که باعث بروز تصادفاتی از این قبیل می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.