| کد خبر: 269359 |

تصادف مرگبار در محور منجیل به رودبار جان راننده و ۲ سرنشین خودرو سمند را گرفت

رئیس پلیس راه استان گیلان گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو سواری سمند با کامیون بنز و دو خودرو دیگر در محور منجیل به رودبار، راننده و دو سرنشین خودرو سمند فوت شدند.

تین نیوز

رئیس پلیس راه استان گیلان با بیان اینکه بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو سواری سمند با کامیون بنز و دو خودرو دیگر در محور منجیل به رودبار، راننده و دو سرنشین خودرو سمند فوت شدند، گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های ۱۱۰ پلیس مبنی بر وقوع تصادف در محور منجیل به رودبار، بلافاصله مأموران پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از پلیس گیلان، جاور صفاری افزود: با حضور پلیس و تیم های امدادی در محل حادثه و بررسی های انجام شده مشخص شد، یک دستگاه سواری سمند با یک دستگاه کامیون و دو سواری پژو و پراید که از محور منجیل به رودبار در محل سه راهی زندان در حال تردد بودند برخورد کرده است.

رئیس پلیس راه استان گیلان با بیان اینکه راننده ۴۴ ساله و سرنشین چهار ساله سواری سمند به علت شدت جراحات در صحنه تصادف فوت کردند، اضافه کرد: یکی دیگر سرنشینان سواری سمند که ۳۵ ساله بود، در این حادثه مجروح و به مرکز درمانی منتقل شد، اما در بیمارستان فوت کرد.

صفاری خاطرنشان کرد: کارشناسان تصادفات پلیس راه علت وقوع این حادثه را تجاوز به چپ از سوی سواری سمند اعلام کردند.

رئیس پلیس راه استان گیلان رعایت سرعت مطمئنه و سبقت های غیرمجاز و همچنین انحراف به چپ را علت وقوع تصادفات شدید در ۱۱ ماه گذشته از سال جاری اعلام کرد و از رانندگان خواست از ارتکاب تخلفات خودداری و با توجه به تابلوها و خط کشی جاده و رعایت احتیاط به ویژه در جاده های دوطرفه تردد کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.