| کد خبر: 266799 |

لاشه هواپیمای آموزشی پیدا شد

سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به پیدا شدن لاشه هواپیمای آموزشی در کوهستان‌ های اطراف ساوجبلاغ، از آغاز بررسی سانحه توسط این سازمان خبر داد.

تین نیوز

سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به پیدا شدن لاشه هواپیمای آموزشی در کوهستان های اطراف ساوجبلاغ، از آغاز بررسی سانحه توسط این سازمان خبر داد.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر،  یک فروند هواپیمای آموزشی پایپر با دو سرنشین در ساعت ۱۲:۴۵ دقیقه عصر روز سه شنبه از فرودگاه پیام به سمت منطقه هشتگرد و نظر آباد کرج به پرواز درآمده و ورود به منطقه پروازی را به برج مراقبت پرواز این فرودگاه اعلام شد و پس از آن دیگر تماسی از سوی خلبان حاصل نشد.

اطلاعات ماهواره ای حاکی از دریافت هشدار موقعیت سنج هواپیما و برخورد به کوهستان های اطراف منطقه ساوجبلاغ واقع در شمال منطقه پروازی مذکور در ساعت ۱۴:۰۱ دقیقه است.

پس از قطع مکالمه پرواز، عملیات جست جو توسط تیم های تجسس و نجات، هلال احمر و مدیریت بحران استانداری استان البرز آغاز شد. با غروب آفتاب روز گذشته عملیات هوایی تجسس به پایان می رسد اما عملیات زمینی ادامه داشت. از صبح امروز مجدداً عملیات تجسس هوایی همزمان با تجسس، زمینی توسط کوهنوردان و نیروهای آموزش دیده آغاز شد و در ساعت ۸:۴۰ صبح، بالگرد اورژانس هوایی محل سقوط را شناسایی کرد و مشخص شد هواپیما با دامنه کوه برخورد کرده است.

با یافتن هواپیمای مذکور، فرایند بررسی سانحه توسط تیم بررسی سانحه و حوادث سازمان هواپیمایی کشوری آغاز شد و علت وقوع سانحه متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    سوانح هواپیما های سبک وبا سرعت کم امری عادی است خداوند بیامرزدشان ودر کمال رحمت حق تعالی قرار گیرند