| کد خبر: 146529 |

جزییات سقوط اتوبوس به دره جاجرود

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با اشاره به حادثه سقوط یک دستگاه اتوبوس مسافربری در دره جاجرود(جاده دماوند) گفت: متاسفانه در این حادث 11 نفر کشته و 27 نفر نیز به شدت مصدوم شدند.

تین نیوز

 سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با اشاره به حادثه سقوط یک دستگاه اتوبوس مسافربری در دره جاجرود(جاده دماوند) گفت: متاسفانه در این حادث 11 نفر کشته و 27 نفر نیز به شدت مصدوم شدند.

سیدجلال ملکی روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت 2 و 10 دقیقه بامداد امروز خبر سقوط مرگبار اتوبوس به دره در جاده دماوند(قبل از پل جاجرود) به سامانه 125 اعلام و ماموران 4 ایستگاه آتش‌نشانی همراه با 2 دستگاه جرثقیل سنگین سازمانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با بیان اینکه محل حادثه خارج از حوزه استحفاظی آتش‌نشانی تهران است اظهار کرد: دراین حادثه یک دستگاه اتوبوس بین‌شهری با 39 مسافر در مسیر حرکت به سمت یکی از شهرهای شمالی، به دلایل نامعلومی از مسیر اصلی منحرف و به دره سقوط کرده است.

به گفته ملکی؛ شدت حادثه به حدی بود که سقف اتوبوس کاملاً جدا شده به نحوی که بسیاری از مسافران از داخل اتوبوس به بیرون پرتاب شده بودند.

وی افزود: ماموران آتش نشانی با حضور در محل اقدام به نجات جان مسافران در محدوده محل حادثه و گرفتار شده در زیر اجسام سنگین کردند.

به گفته وی، نیروهای امدادی حاضر در محل شامل هلال احمر، آتش نشانی و اورژانس تمامی 39 مسافر اتوبوس را در محل پیدا و به سطح جاده منتقل کردند.

وی تصریح کرد: متاسفانه دراین حادثه 11 مسافر اتوبوس جان خود را از دست دادند.

وی تاکید کرد: پس از بررسی و معاینات اولیه 27 مصدوم این حادثه با همکاری عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل و یک مصدوم نیز در محل مداوا شد.

سخنگوی آتش نشانی شهر تهران تصریح کرد: عملیات امداد و نجات این حادثه ساعت 5 و 42 دقیقه صبح به پایان رسید و محل برای بررسی علت وقوع حادثه نحویل عوامل پلیس راهور شد.

 

 

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.