| کد خبر: 136288 |

جانشین انتظامی استان ایلام تاکید کرد:

لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای کاهش حوادث جاده ای در ایلام

جانشین انتظامی استان ایلام بر لزوم بهره گیری پلیس راه از تمام ظرفیت‌های موجود برای کاهش حوادث رانندگی در جاده‌های استان تاکید کرد

تین نیوز

جانشین انتظامی استان ایلام بر لزوم بهره گیری پلیس راه از تمام ظرفیت‌های موجود برای کاهش حوادث رانندگی در جاده‌های استان تاکید کرد

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس ایلام، سرهنگ حسن کاظمی در نشست فرماندهان پلیس راه استان اظهار داشت: پیشگیری از وقوع حوادث جاده ای از اهداف اصلی پلیس بوده که تحقق آن نیازمند استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات موجود است.

وی ادامه داد: امروز استفاده از تجهیزات الکترونیکی از جمله راهکارهای پیشگیرانه ای است که می توان با به کارگیری آنها علاوه بر پیشگیری از وقوع حوادث از بروز برخی خطاهای انسانی کاست و عدالت اجتماعی را در برخورد با متخلفان قوانین رعایت کرد.

جانشین انتظامی استان با اشاره به روند کاهشی وقوع حوادث جرحی و فوتی در جاده‌های برون شهری استان، گفت: جای آن دارد با تلاش مضاعف و بهره‌گیری از همراهی سایر ارگان‌ها و همکاری مردم تلفات ناشی از حوادث رانندگی باز هم کاهش یابد.

سرهنگ کاظمی در پایان با تاکید بر حفظ حقوق شهروندی گفت: مأموران پلیس راه باید به گونه‌ای رفتار نمایند که بیشترین تأثیرگذاری فرهنگی را بر کاربران ترافیکی که همان رانندگان هستند ، داشته باشد.

گفتنی است سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه ایلام در این نشست طی سخنانی گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات پلیس راه استان در سه ماهه ابتدای سال جاری را ارائه کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.