| کد خبر: 5727 |

بهسازی ۱۱۵ کیلومتر راه‌ ارتباطی در استان کرمان

تین نیوز | مدیرکل راه و شهرسازی کرمان با تاکید بر ضرورت تسریع در پروژه‌های راه‌سازی استان، گفت: حدود ۱۱۵ کیلومتر از راه‌های ارتباطی استان کرمان در دست اصلاح و بهسازی است.
 
خداداد مقبلی با اشاره به تعدادی از پروژه‌های راه‌سازی استان، اظهار کرد: تاکنون جلسات متعددی با پیمانکاران راه‌سازی و راهداری برگزار و بر تسریع روند این پروژه‌ها تاکید شده است.
 
وی با اشاره به برگزاری جلسه‌ای با پیمانکار محور سیرجان- قطروئیه، افزود: مقرر شده دو لایه آسفالت روی 12 کیلومتر از این مسیر 38 کیلومتری انجام شده و زیر ترافیک قرار گیرد.
 
مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان با تاکید بر اینکه باید فعالیت‌های روسازی مابقی مسیر نیز انجام شود، تصریح کرد: تا پایان سال باید کار محور «سیرجان- قطروئیه» به اتمام رسد.
 
مقبلی درباره محور «شوره گز به سمت بم » نیز گفت: با پیمانکاران این محور نیز جلسه‌ای برگزار و مقرر شده 7 کیلومتر از مسیر مذکور تا پایان اردیبهشت ماه امسال روکش آسفالت شود.
 
وی با بیان اینکه کارهای اجرایی روکش آسفالت تونل« دهبکری به سمت بم» به طول شش کیلومتر نیز در دست انجام است، گفت: مقرر شده عملیات اجرایی درزگیری، لکه‌گیری و آسفالت این مسیر سریع‌تر انجام شود تا در زمان مناسب به بهره‌برداری برسد.
 
وی به روکش آسفالت مسیر «بم- ماهان»  به طول 45 کیلومتر اشاره کرد و گفت: با پیمانکار این پروژه گفت‌وگو و مقرر شد روند عملیات اجرایی این پروژه تسریع شود  تا ظرف سه ماه آینده به بهره برداری برسد.
 
مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان با اشاره به برگزاری جلسه‌ای با حضور نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی با مسئولان شرکت ملی مس ایران، خاطرنشان کرد: در جلسه مذکور درباره بهسازی و احداث مسیر 45 کیلومتری «مانی – پاریز» صحبت و مقرر شد بخشی از این مسیر احداث و بخشی دیگر نیز بهسازی شود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.