| کد خبر: 46820 |

طرح ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی در قزوین اجرا یی می‌شود

تین نیوز | معاون راهداری راه و شهرسازی استان قزوین گفت: در راستای رفاه حال مسافران نوروزی و تامین ایمنی و امنیت آنها، طرح ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی در قزوین اجرایی می‌شود.
 
جواد حق لطفی عصر امروز در رزمایش بزرگ ترافیکی و خدمات سفر نوروز94 که در عوارضی قزوین - زنجان برگزار شد، اظهار داشت: در راستای رفاه حال مسافران نوروزی و تامین ایمنی و امنیت آنها، طرح ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی در قزوین اجرایی می‌شود که نیازمند تعامل و مشارکت دستگاه‌های اجرایی مرتبط و شهروندان است.
 
وی بیان کرد: استان قزوین از نظر محورهای مواصلاتی در موقعیت استراتژیکی قرار دارد به طوری که در جاده‌ مواصلاتی بین 11 استان کشور است به همین سبب از تردد گسترده‌ای در جاده‌ها وجود دارد که باید امنیت و ایمنی جاده‌ها فراهم شود.
 
معاون راهداری راه و شهرسازی استان قزوین با اشاره به کسب رتبه برتر کاهش تلفات جاده‌ای در سال گذشته خاطرنشان کرد: سال گذشته استان قزوین رتبه برتر کاهش تلفات جاده‌ای در کشور کسب کرد که امسال نیز با اجرای طرح‌های مختلف مانند طرح ایمن‌سازی جاده‌های مواصلاتی در تلاش هستیم که برای دومین سال پیاپی شاهد کسب رتبه برتر تلفات رانندگی در کشور باشیم.
 
حق‌لطفی با اشاره به نقش ویژه راه و شهرسازی در ایجاد امنیت و رفاه حال مسافران خاطرنشان کرد: اداره‌کل راه و شهرسازی نقش ویژه‌ای در تامین امنیت و رفاه حال مسافران نوروزی دارد به طوری که بیش از 280 نفر و بیش از 200 دستگاه ماشین‌آلات سنگین و نیمه سنگین در ایستگاه‌های راهداری مستقر هستند.
 
وی با اشاره به تعامل و مشارکت دستگاه‌های اجرایی بیان کرد: در زمینه تامین امنیت و آرامش مسافران نوروزی همه دستگاه‌های اجرایی مرتبط باید با یکدیگر تعامل و مشارکت داشته باشند و تامین امنیت مسافران را در اولویت کاری خود در ایام نوروز قرار دهند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.