| کد خبر: 28906 |

حذف قرار گاه خاتم از پروژه آزاد راه تهران - شمال قطعی نشده است

تین نیوز | قرار گاه در دوره ای در سال گذشته تجهیز کارگاه به محل پروژه یعنی قطعات آزاد راه تهران ـ شمال رفت اما با آمدن دولت جدید و بازنگری در پروژه مشارکت قرار گاه در ساخت آزادراه تهران - شمال معلق ماند.
 
مدیر دانش موسسه حرا قرار گاه خاتم الانبیاء با بیان اینکه موضوع حذف قرار گاه خاتم از پروژه آزاد راه تهران شمال منتفی نشده است، گفت: قرار گاه در دوره ای در سال گذشته تجهیز کارگاه به محل پروژه یعنی قطعات آزاد راه تهران ـ شمال رفت اما با آمدن دولت جدید و بازنگری در پروژه مشارکت قرار گاه در ساخت آزادراه تهران -شمال معلق ماند.
 
ابوطالبی با بیان اینکه پروژه آزاد راه تهران ـ شمال در دولت جدید از نظر فنی وبودجه ای مورد بازنگری قرار گرفته، ادامه داد: تا پیش از این بازنگری قرار گاه به عنوان مسئول ساخت پروژه مطرح بود و برآورد قرارگاه برای ساخت این پروژه چیزی حدود 5 تا 6 هزار میلیارد تومان بود.هر چند پروژه مورد بازنگری قرار گرفته است اما حذف قرار گاه از این پروژه منتفی نیست.
 
حجم کاری و ارزش ریالی پروژه های یک شرکت خصوصی از خاتم الانبیاء بیشتر بود
وی با اشاره به اینکه شرکتهای خصوصی در گرفتن پروژه های عمرانی جلوتر از قرار گاه خاتم بوده اند، اظهار داشت: اینکه گفته می شود قرارگاه خاتم پروژه های عمرانی اقتصادی را برعهده می گیرد و غیر اقتصادی برای بخش خصوصی می ماند را قبول ندارم، چرا که در حال حاضر شرکت آبادراهان پارس که از شرکتهای خصوصی راه سازی در کشور است حجم کاری و ارزش ریالی پروژه هایش در برخی از موارد از خاتم هم بیشتر بوده است.
 
ابوطالبی افزود: قرار گاه خاتم با همان نگاه زمان جنگ یعنی با حداقل امکانات و حداکثر بهره وری کار می کند و هر شرایطی را برای کار قبول می کند این درحالی است که بسیاری از شرکتها با این شرایط کار نمی کنند.
 
مدیر دانش موسسه حرا قرار گاه خاتم گفت: البته قرار گاه خاتم از شرکتهای دیگر برای انجام پروژه ها به صورت مشارکتی دعوت کرده است و حتی قرار گاه در انجام پروژه های نفتی هم مشارکت بخش خصوصی را می پذیرد.
 
مهمترین پروژه قرار گاه خاتم به زودی به بهره برداری می رسد
وی با اشاره به مهمترین پروژه راه سازی قرار گاه که به زودی به بهره برداری می رسد، اظهار کرد: مهمترین پروژه قرار گاه خاتم در حوزه راه سازی پروژه حرم تا حرم به مسئولیت قرب کربلای قرارگاه خاتم است که به زودی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • رضا 0 0

    شما را به خدا کاررا به کسى بدهید که زورتان برسه حق مردم رااز آن مطالبه کنید