| کد خبر: 263653 |

بی‌توجهی به زیرساخت‌ های جاده‌ ای بندر اقیانوسی ایران

نماینده مردم چابهار در مجلس با انتقاد از نوع نگاه به بودجه ریزی بخش زیرساخت های جاده ای چابهار، گفت: دولت سیزدهم کارهای بسیار ارزشمندی در حوزه آبرسانی انجام داده است.

تین نیوز

 نماینده مردم چابهار در مجلس با انتقاد از نوع نگاه به بودجه ریزی بخش زیرساخت های جاده ای چابهار، گفت: دولت سیزدهم کارهای بسیار ارزشمندی در حوزه آبرسانی انجام داده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، معین الدین سعیدی در خصوص وضعیت نامناسب روکش آسفالت جاده ساحلی چابهار-بریس اظهار کرد: متاسفانه این مشکل ناشی از نوع نگاهی است که به این منطقه نشات می گیرد.

وی ادامه داد: با نوع نگاه کنونی بودجه ریزی ده ها سال زمان می برد که کیفیت زیرساخت های جاده ای (روکش آسفالت) جنوب و جنوب شرق سیستان و بلوچستان به میانگین استان برسد.

وی تاکید کرد: متاسفانه هنوز هم نگاهی مبتنی بر نگاه  توسعه پایدار در  این منطقه جاری و ساری نشده است.

وی با یادآوری این که دولت سیزدهم کارهای بسیار ارزشمندی در حوزه آبرسانی انجام داده است، گفت: اما در عین حال در بخش راهسازی، فضاهای درمانی، طرح های هادی روستایی و ... کماکان از میانگین استان سیستان و بلوچستان پایین تر هستیم.

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی با بیان این که اخیرا 20 کیلومتر روکش آسفالت جاده ساحلی چابهار به پیمان رفته است، اضافه کرد:  حدود 2000 کیلومتر راه خاکی منتهی به چابهار داریم که نیاز است با تخصیص اعتبارات لازم، روکش آسفالت آنها انجام شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.