| کد خبر: 156424 |

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس خواستارشد:

پروژه های راهسازی شهرستان بانه نیازمند اعتبار ویژه هستند

نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی خواستار تخصیص اعتبار جداگانه به چند پروژه راه سازی در این شهرستان شد.

تین نیوز

نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی خواستار تخصیص اعتبار جداگانه به چند پروژه راه سازی در این شهرستان شد.

به گزارش خبرنگارمهر، محسن بیگلری شامگاه چهارشنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی و توسعه شهرستان بانه که با حضور اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در این شهرستان تشکیل شد،با اشاره به اینکه جمعیت بانه در سال ۶۳, 16 هزار نفربود، گفت: در حال حاضر جمعیت این شهرستان به حدود 160 هزار نفر رسیده به عبارتی رشد 10 برابری در این 33 سال داشته است.

وی تعداد روستاهای این شهرستان را 202 روستا خواند و عنوان کرد: امروز در بانه،۱۰۰ پاساژ با 10 هزار مغازه وجود دارد.

نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: سرمایه گذاران بانه ای با بازارهای جهانی ارتباط خوبی برقرار کردند و نخبگان از این فرصت طلایی استفاده کردند.

بیگلری با اشاره به اینکه نخستین ساختمان دانشگاه آزاد کشور در بانه ساخته شده است، اضافه کرد: در 6 سال اخیر بیش از 60 مدرسه توسط خیرین در این شهرستان احداث شده است.

وی بیان کرد: منطقه ویژه اقتصادی بانه در دولت نهم به تصویب رسید و در دولت کنونی یک ماه گذشته کلنگ آغاز آماده سازی این منطقه آغاز شده است.

وی با بیان اینکه پروژه های جاده بانه- مریوان،بانه- سقز، بانه- سردشت و سردشت - پیرانشهر دارای یک ردیف بودجه هستند، عنوان کرد: انتظار داریم بودجه جداگانه به هریک از این پروژه ها اختصاص یابد.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.