| کد خبر: 155950 |

صبح امروز انجام شد:

بازدید اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس از پروژه‌های راه و شهرسازی حاشیه شهر زاهدان

صبح امروز مدیرکل راه و شهرسازی استان به همراه دیگر مسئولین استانی از پروژه‌های راه و شهرسازی حاشیه شهر زاهدان بازدید کرد.

تین نیوز

صبح امروز مدیرکل راه و شهرسازی استان به همراه دیگر مسئولین استانی از پروژه‌های راه و شهرسازی حاشیه شهر زاهدان بازدید کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان، صبح امروز مورخه ۹۶/۹/۱ اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس، مسعود مالکی مدیرکل راه و شهرسازی استان به همراه دیگر مسئولین استانی از پروژه‌های راه و شهرسازی حاشیه شهر زاهدان (آموزشگاه فنی و حرفه‌ای واقع در کریم‌آباد، بلوار ۳۰ متری که منشعب از بلوار کشاورز ورودی محله شیرآباد و مدرسه دخترانه ۲۱ کلاسه در حال ساخت شیرآباد) بازدید کرد.

مالکی در حاشیه این در این بازدید گفت: آموزشگاه فنی و حرفه‌ای واقع در کریم‌آباد که توسط شرکت و عمران و بهسازی و با اعتبارات بانک جهانی ساخته شده است و در اختیار فنی و حرفه‌ای قرار گرفته است که اعضاء از نزدیک از کیفیت کلاس‌ها آموزش باخبر شدند.

وی افزود: بلوار ۳۰ متری که منشعب از بلوار کشاورز ورودی محله شیرآباد است نیز از اعتبارات ساماندهی حاشیه شهرها و توسط شرکت عمران و بهسازی شهری تأمین می‌شود که این پروژه شامل دو لاین رفت و برگشت، هر کدام به طول ۶۰۰ متر و ۶ کوچه منشعبه است که وی درخواست افزایش اعتبار از نمایندگان مجلس جهت بهبود وضعیت حاشیه را داشت.

مالکی در خصوص مدرسه دخترانه ۲۱ کلاسه در حال ساخت شیرآباد بیان کرد: اعتبار این پروژه بالغ بر ۵/۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات ساماندهی حاشیه شهرها توسط شرکت عمران و بهسازی تأمین شده و تاکنون بیش از ۵۰۰ میلیون تومان از مطالبات پیمانکار پرداخت شده است.

وی در خصوص ۲۷ پروژه با ارزش تقریبی ۱۵ میلیارد تومان که از محل اعتبارات ساماندهی حاشیه شهر و قانون استفاده متوازن از امکانات کشوری در سطح استان در حال اجرا است اشاره کرد و گفت: ۱۲ پروژه از ۲۷ پروژه در شمال استان و مابقی در جنوب استان پیگیری می‌شود.

در پایان مالکی به ۳۲ میلیارد تومان اعتباری که از محل ردیف‌های ملی برای حاشیه شهرها اختصاص دادند اشاره و از نمایندگان محترم با توجه به حجم گسترده حاشیه‌نشینی در سطح استان افزایش اعتبار را خواستار شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.