| کد خبر: 14770 |

اخذ گواهینامه استاندارد ایمنی راه ها به صورت پایلوت برای اولین بار درسطح کشور

تین نیوز | از جمله اهداف اداره برنامه ریزی و بودجه اداره كل حمل و نقل و پایانه های استان تهران، اخذ گواهینامه استاندارد ایمنی راه ها برای اولین بار درسطح كشور به صورت پایلوت است.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره كل حمل ونقل و پایانه های استان تهران، مسئول اداره برنامه ریزی وبودجه این اداره كل از مهم ترین برنامه های سال 93 سخن گفت و درباره آموزش حین و بدو خدمت كاركنان به میزان 80 ساعت برای هر فرد و نیز جذب اعتبارات استانی حداقل سی میلیاردو 300میلیون مطالبی عنوان كرد.

وی همچنین به تمدید گواهی نامه ایزو 2008-9001 اشاره كرد و گفت: یكی از مهمترین اهداف كمی و كیفی در سال 93 اخذ گواهینامه استاندارد ایمنی راه ها برای اولین بار درسطح كشور به صورت پایلوت در استان تهران است.

عارف رومینا، نظارت برهزینه كرد اعتبارات طرحهای تملك وجاری اداره كل رانیز جزءوظایف برشمرد و یادآور شد كه برای دستیابی به این اهداف اقداماتی نیز صورت پذیرفته كه این موضوع با همكاری مشاور نرم افزار وروسای ادارات ذیربط خواهد بود كه منجر به اصلاح وبازنگری فرآیند مربوطه خواهد شد.

وی به طراحی سیستم توزیع حقوق ودستمزد مبتنی بر عملكرد واقعی كاركنان نكته هایی بیان داشت .
رومینا خاطرنشان كرد: كه تهیه شناسنامه آماری ازاطلاعات كلی استان ازطریق فرم های آماری درحوزه های مختلف دردست تهیه است.

وی با بیان این مطلب كه برگزاری جلسات منظم كمیته های ایزو و 5S،آموزش پرسنل و كمیسیون تحول اداری از جمله اقدامات انجام شده است، تاكید كرد: برای همین منظور فرم های نظارت برسیستم آراستگی 5S برای ارزیابی كلیه واحدها ومكانهای عمومی اداره كل تهیه وتكمیل شده وبراساس آن توصیه های بهبود ارائه شده است.

وی همچنین بیان داشت: سیاست اجرایی توسط سازمان مركزی درقالب 20 سرفصل مشخص و ابلاغ شده كه از جمله مهمترین آنها افزایش بهره وری ازطریق گسترش فرهنگ بهره وری، اصلاح فرآیند های كاری و رعایت اصل مهندسی ارزش وصرفه جویی در هزینه نمودن اعتبارات است.

در پایان در خصوص موضوع اصلاح فرآیندها توجه به 3 نكته چابك سازی، كوتاه سازی زمانی فرآیند و الكترونیكی كردن فرآیندها را ضروری دانست و افزود: هرچه فرآیند كوتاه تر و چابك تر باشد هزینه ریالی و زمانی آن كمتر است و در نتیجه میزان رضایت مندی افزایش خواهد یافت.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.