| کد خبر: 144262 |

سرپرست اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان:

۴ طرح حوزه حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان به بهره برداری می رسد

سرپرست اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان از افتتاح چهار طرح در حوزه حمل و نقل جاده ای استان خبر داد و گفت:این پروژه ها با اعتباری بالغ بر92میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

تین نیوز

سرپرست اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان از افتتاح چهار طرح در حوزه حمل و نقل جاده ای استان خبر داد و گفت:این پروژه ها با اعتباری بالغ بر92میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

احسان منصورکیایی در گفتگو با خبرنگار مهر ، بابیان اینکه هفته دولت باید با تأکید بر اوج شکوه مردم‌سالاری و پشتوانه مردمی توام باشد از چهار حمل و نقل جاده ای در استان سمنان خبر داد و ابراز داشت: : احداث پل عابر پیاده در شهرستان سرخه، افتتاح فاز اول مجتمع خدماتی رفاهی مجن، احداث جایگاه سوخت در مجتمع خدماتی رفاهی دهملا و تاسیس شعبه شرکت حمل و نقل از طرح‌های قابل افتتاح این اداره کل طی هفته دولت محسوب می شود.

وی با گرام یداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت، به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، افزود : بی تردید خون پاک شهدا ضامن بقاء و امنیت جمهوری اسلامی است لذا هفته دولت فرصت خوبی برای ارائه خدمات رسانی مطلوب تر به مردمانی به شمار می رود که تا پای جان برای دفاع از مرزهای ایران ایستادگی کردند.

سرپرست اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان افزود امیدواریم در سالی که از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی سال "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال " نامگذاری شده است، تمام مسئولان و مدیران با تأسی از ویژگی‌های والای اخلاقی و رفتاری شهدای دولت، منش آنان را الگوی همیشگی خود قرار داده و در راستای تحقق اهداف کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید گام بردارند.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.