| کد خبر: 142783 |

مشارکت در ساخت و بهسازی ۲۵۰ کیلومتر راه طی دو سال اخیر

مدیرعامل شرکت تجارت‌گستر افق که تاکنون ۳۰ میلیارد تومان بودجه شخصی را صرف امور خیریه حوزه راهسازی کرده انجام پروژه راه دسترسی عشایر را به طول ۴۸ کیلومتر در فریدونشهر آغاز کرده است.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت تجارت‌گستر افق که تاکنون ۳۰ میلیارد تومان بودجه شخصی را صرف امور خیریه حوزه راهسازی کرده انجام پروژه راه دسترسی عشایر را به طول ۴۸ کیلومتر در فریدونشهر آغاز کرده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عباس ابیضی، مدیرعامل شرکت تجارت‌گستران افق و شرکت تعاونی تولید و مسکن آذربایجان شرقی از دو سال پیش به عضویت انجمن خیرین راه و ترابری درآمده و تاکنون اقدامات زیادی را برای ساخت و ترمیم راه‌های استان‌های مختلف انجام داده است.

ابیضی درگفت‌وگو با خبرنگار ما می‌گوید: اخیرا با اختصاص اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان پروژه ۴۸ کیلومتری پشت‌کوه فریدونشهر را به عنوان راه دستسری عشایر آغاز کرده‌ایم که تا دو سال دیگر به بهره‌برداری خواهد رسید. همچنین وزارت راه و شهرسازی قرار است ۳۵۰۰ تن قیر رایگان برای این پروژه در اختیار قرار دهد.

مدیرعامل شرکت تجارت‌گستران افق با بیان اینکه اخیرا اجرای پروژه راهسازی داخل شهر ملارد به طول ۳۵ کیلومتر به باتمام رسیده است، می‌افزاید: از جمله پروژه‌های امسال ما می‌توان به ساخت جاده مورود و دروان اشاره کرد که ۵.۵ کیلومتر طول دارد و با اختصاص چهار میلیارد تومان اعتبار به آسفالت رسیده و دیوارکشی شده است.

این خیر که تاکنون مبلغ ۶۰ میلیارد تومان از دارایی خود را به امور راهسازی اختصاص داده است، تاکید می‌کند: برای تامین راه‌های موردنیاز استان‌ها تا جایی که بودجه داشته باشم خدمت‌رسانی خواهم کرد. امسال نیز ۳۰ میلیارد تومان برای امور راهسازی هزینه کرده‌ام و قرار است هزینه ساخت و آسفالت پنج کیلومتر از۷۰ کیلومتر راه موردنیاز کرمان را تقبل کنم.

ابیضی از سال ۸۴ در حوزه نوسازی مدارس فعالیت خود را شروع کرده و اخیرا نیز با صرف ۵۰۰ میلیون تومان مدارس زکریای رازی، رستگار، شهید کهن‌ترابی، امامت و نصر را در کرج آسفالت کرده‌است.

از جمله اقدامات مفید این خیر در حوزه راهسازی می‌توان به اجرای آسفالت به طول ۶.۵ متر در راه روستایی قرمزگل آذرشهر، خط کشی مسیرهای روستایی آذرشهر به طول ۱۲۰ کیلومتر، بهسازی پل کمربندی غربی به طرف خواجه دیزج در تبریزو آسفالت راه‌های روستایی کوجنق، احمد بیگلو، قانلوبلاغ و امیرخانلو اشاره کرد. وی همچنین در حال انجام پروژه‌های راه‌های روستایی در میرکندی، تبنق، قوشه، ساطی، علی‌آباد، سیدبیگلو، برج‌لو، قلدورگهلی، خانباز، حاج سیفلو، آقدرق و سواره از توابع استان اردبیل است.

 

منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.