| کد خبر: 136255 |

◄ چالش ثبت ساعت رانندگان اتوبوس و مینی‌بوس

با وجود ابلاغ عدم ثبت ساعت در پاسگاهای مسیر در اکثر راه‌های ‌کشور، متاسفانه در استان خراسان رضوی همچنان باید اجبارا ثبت ساعت انجام شود.

تین نیوز

مدیر انجمن صنفی رانندگان اتوبوس و مینی‌بوس شهرستان مشهد گفت: با وجود ابلاغ عدم ثبت ساعت در پاسگاهای مسیر در اکثر راه‌های ‌کشور،  متاسفانه در استان خراسان رضوی همچنان باید اجبارا ثبت ساعت انجام شود.

به گزارش تین‌نیوز، علی مولایی افزود: حال اگر ثبت ساعت معمول و رایج  باشد  آن را می‌پذیریم  و الزاما ثبت ساعت می‌نمایم  ولی اگر  در یک  پاسگاه  حدود  30 دقیقه الی یک ساعت  هر راننده‌ای معطل ثبت ساعت شود و وقتی در پشت فرمان قرار می‌گیرد با انتقاد مسافران مواجه شود، این برخورد تاثیر خوبی در روحیه رانندگان  نخواهد داشت.

وی تاکید کرد:هیچ‌کس با کنترل سرعت و رعایت مقررات رانندگی مخالف نیست اما بهتر است کار کنترل سریع و روان انجام پذیرد، ایستادن در جلوی پاسگاه‌های مسیر و اتلاف وقت دردی را دوا نمی‌کند فقط راننده بیشتر مورد بی‌احترامی قرار می‌گیرد.

مولایی با طرح این پرسش در گروه تلگرامی تلاشگران حمل‌ونقل، که « وقتی در مسیر تهران مشهد نیازی به ثبت ساعت  نیست،  پس چرا در بین راه  آن‌هم در محدوده خراسان رضوی باید اجبارا ثبت ساعت انجام شود؟» گفت: متاسفانه در تاریخ 5 تیرماه در  پاسگاه سبزوار حدود ساعت 2 نیمه شب جمع زیادی از همکاران راننده در صف ثبت ساعت طولانی قرار گرفته‌ و مراتب اعتراض‌شان را به این انجمن اعلام داشته‌اند و چقدر خوب بود که علت این که در خراسان رضوی ثبت ساعت با زمان تاخیری صورت می‌گیرد ولی در هیچ یک از راه‌های کشور ثبت ساعت انجام نمی‌شود، مشخص می‌شد.

مختار داوودی عضو هیات مدیره انجمن صنفی رانندگان استان کرمانشاه و عضو هیات اجرایی خانه کارگر در پاسخ گفت: با توجه به ابلاغ روسای پلیس راه کشور،  ثبت ساعت درتمام استان‌ها به‌جز سیستان و بلوچستان وجنوب کرمان به صورت مبدا و مقصد است. یعنی این‌که از هرجا صورت وضعیت صادر شد در اولین پاسگاه باید مدارک چک شود وثبت ساعت انجام گیرد و دیگر نیازی به ثبت ساعت تا آخرین پاسگاه که باطل شود، نیست و اگر مورد تخلفی باشد خود دستگاه در بین راه اعلام می‌کند در پاسگاه بعدی توقف کنید.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    سلام
    فاصله بجنورد شیروان60کیلو متر حدود40 دقیقه زمان می بره از شیروان بسمت بجنورد ساعت23 به بعد دکه پلیس راه همان تعطیل می کنند باید از پل هوایی رد بشی تا ثبت ساعت کنی حدود 20دقیقه درحالت عادی طول می کشه اگر هم مشگلی باشه بیشتر طول می کشه این انصافه مسبر 40 دقیقه 20دقیقه وقت برای ثبت ساعت تلف بشه
    خدایا مسولان را کمی عاقل تر نما