| کد خبر: 133620 |

مسافران زمان بازگشت از سفر خود را مدیریت کنند

تین نیوز

رئیس پلیس راه استان قزوین ضمن توصیه به مسافران جهت مدیریت در زمان بازگشت از سفر خود در تعطیلات هفته جاری، گفت: با انجام این کار بدون شک شاهد جاده هایی امن و ایمن خواهیم بود.

 

سرهنگ نصرالله بیگلری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به استقرار 57 تیم گشتی در سطح جاده های استان جهت تعطیلات پیش رو، خوشبختانه در 24 ساعت گذشته هیچ حادثه دلخراشی را شاهد نبوده ایم.

 

وی اضافه کرد: همواره به رانندگان توصیه شده که شب قبل از مسافرت به میزان لازم خواب داشته باشند و در طول سفر نیز به ازای هر 2 ساعت رانندگی حداقل 20 دقیقه به استراحت بپردازند.

 

این مسئول انتظامی ادامه داد: در حال حاضر تمامی آزاد راه ها و جاده های اصلی و فرعی استان باز و تردد خودروها در آن روان است اما پیش بینی می شود از فردا و به خصوص روز دوشنبه با مراجعه مسافران شاهد افزایش حجم ترافیک در طول آزادراه های استان باشیم.

 

سرهنگ بیگلری یادآور شد: با توجه به اعزام کاروان های عزاداری به حرم مطهر امام خمینی (ره)، به رانندگان اتوبوس ها توصیه شده تا برای رفاه حال عزاداران و ایمنی بیشتر و نیز احترام گذاشتن به قوانین رانندگی، حتما نسبت به ثبت ساعت در ایستگاه های پلیس راه اقدام کنند.

 

وی در پایان از اجرای طرح تابستانی پلیس راه قزوین خبر داد و گفت: این طرح همزمان با سراسر کشور و پس از پایان ماه مبارک رمضان در سطح راه های استان به مورد اجرا گذاشته خواهد شد.

 

از 6 هزار و 600 کیلومتر راه موجود در استان قزوین، 220 کیلومتر آن آزادراه، 270 کیلومتر بزرگراه، 700 کیلومتر راه اصلی و مابقی آن نیز راه فرعی و روستایی است.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.