| کد خبر: 257379 |

معاون سازمان حمل و نقل شهرداری تهران عنوان کرد

افزایش ایمنی بزرگراه شهید یاسینی با احداث پهلوگاه اضطراری

معاون فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران از احداث پهلوگاه اضطراری در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید یاسینی با هدف ارتقای ایمنی ترافیک در محدوده منطقه ۱۳ خبر داد.

تین نیوز

معاون فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران از احداث پهلوگاه اضطراری در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید یاسینی با هدف ارتقای ایمنی ترافیک در محدوده منطقه ۱۳ خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مهدی نوروزی با تأکید بر رویکرد ارتقای ایمنی شبکه بزرگراهی و کاهش خسارات و صدمات احتمالی ناشی از تصادفات رانندگی گفت: عملیات عمرانی احداث پهلوگاه برای توقف اضطراری خودروها در محور جنوب به شمال بزرگراه شهید یاسینی در مسیر غرب به شرق این بزرگراه آغاز شده است.

معاون فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک با اعلام آنکه این پهلوگاه اضطراری بعد از پل شهید سلیمانی، مقابل باشگاه تهران جوان به منظور افزایش سطح ایمنی خودروهای عبوری و توقف خودروهایی که دچار نقص فنی شده یا نیاز به امدادرسانی دارند، احداث می شود، افزود: این طرح به اهتمام سازمان حمل و نقل و ترافیک و با همکاری شهرداری منطقه ۱۳ در دستور کار قرار گرفته است.

بنا براعلام روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران، وی در خاتمه خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح، کاهش تصادفات در محدوده مذکور و عدم پس زدگی بار ترافیک ناشی از توقف در مسیر بزرگراه شهید یاسینی در شرق پایتخت را شاهد خواهیم بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.