| کد خبر: 151756 |

بهره برداری از پارک 5000 مترمربعی آموزش ترافیک در مرکز پایتخت، به زودی

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 11 تهران از انجام مراحل پایانی احداث پارک آموزشی ترافیک در داخل بوستان «تبسم» این منطقه خبر داد.

تین نیوز

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 11 تهران از انجام مراحل پایانی احداث پارک آموزشی ترافیک در داخل بوستان «تبسم» این منطقه خبر داد.

به گزارش ایسنا، سجاد زارع صفت با اشاره به این که عملیات احداث این پارک تخصصی از تابستان سال قبل و با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با رفتارهای ترافیکی و مقررات مربوط به عبور و مرور صحیح از معابر آغاز شده است، گفت: این فضا که 5000 متر مربع مساحت دارد؛ درضلع جنوبی بوستان تبسم و در مجاورت ایستگاه مترو جوادیه قرار گرفته و دسترسی مناسبی برای شهروندان محله های مرکزی وجنوبی شهرتهران دارد.


وی با بیان این که تاکنون بیش از یک میلیارد و 200 میلیون تومان برای ساخت پروژه مذکور هزینه شده است؛ از پیشرفت 95 درصدی ساخت این پارک آموزشی خبر داد و افزود: در حال حاضر آخرین مراحل تجهیز این فضا، از جمله خط کشی معابرآن در دست اقدام است و به زودی شاهد افتتاح پارک مذکور خواهیم بود.


بر اساس گزارش روابط عمومی منطقه 11، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 11 تهران اظهار داشت: پارک آموزش ترافیک مدل کوچک شده یک شهر است و دارای خیابان، ایستگاه مترو، پیاده‌رو، پل هوایی، چراغ راهنما، مسیر دوچرخه سواری، ایستگاه تاکسی و اتوبوس، خودروهای برقی و ... است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.