| کد خبر: 268876 |

مجتمع بندری نگین با آغاز ترانزیت در مسیر رونق قرار گرفت

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: آغاز ترانزیت مشتقات نفتی در مجتمع بندری نگین که از ماه گذشته آغاز شده مجتمع بندری نگین را در مسیر رونق روزافزون قرار داده است.

تین نیوز

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: آغاز ترانزیت مشتقات نفتی در مجتمع بندری نگین که از ماه گذشته آغاز شده مجتمع بندری نگین را در مسیر رونق روزافزون قرار داده است.

 به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، محمد شکیبی نسب در بازدید استاندار بوشهر از روند ترانزیت در مجتمع بندری نگین اظهار کرد: این مجتمع بندری با توسعه و تکمیل زیرساخت ها در آینده ای بسیار نزدیک یکی از کانون های فعالیت بندری در حوزه خلیج فارس تبدیل خواهد شد.

 وی بیان کرد: با نگاه توسعه دریا محور روند ساخت طرح های زیرساختی مجتمع بندری نگین با شتاب و حساسیت بیشتری در حال اجرا است که جاده دسترسی آن به عنوان یکی از ملزومات اصلی برای سرمایه گذاران تا خردادماه سال آینده به بهره برداری می رسد.

 مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: باهدف تسهیل در روند ترانزیت مشتقات نفتی ترمیم و لکه گیری جاده کنونی دسترسی به مجتمع نگین با جدیت تمام در حال پیگیری است که برای این طرح ۵۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

 شکیبی نسب اظهار کرد: ترانزیت یکی از فعالیت های مهم برای مجتمع بندری نگین است که استقبال بیشتر سرمایه گذاران بخش خصوصی از این مجتمع را فراهم می کند.

 وی گفت: اکنون روند شتابانی در ورود سرمایه گذاران به بندر بوشهر ایجاد شده که تداوم این رویکرد نویدبخش رونق و اشتغال زایی بیش تر مجتمع بندری نگین است.

 شکیبی نسب اظهار کرد: استاندار بوشهر و معاونان نیز نگاهی ویژه و راهبردی به این مجتمع بندری دارند که این نگاه ارزشمند و مبتنی بر توسعه دریامحور کمک شایانی برای پیشبرد فعالیت های توسعه ای در مجتمع بندری نگین به شمار می رود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.