| کد خبر: 189359 |

◄ تکذیب انتقال کارکنان مترو به بخش خصوصی

کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران به موضوع جابه‌جایی کارکنان مترو حساسیت ویژه‌ای دارد.

تین نیوز

 دبیر کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای شهر تهران موضوع انتقال کارکنان مترو به بخش خصوصی را رد کرد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز،  محمدعلی کرونی در توضیح این خبر، اظهار کرد: کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران به موضوع جابه‌جایی کارکنان مترو حساسیت ویژه‌ای دارد.

وی در ادامه با بیان این نکته که شهرداری بدون هماهنگی شورای اسلامی شهر تهران اقدام به انتقال کارکنان مترو به بخش خصوصی نخواهد کرد، افزود: موضوع انتقال  کارکنان مترو به بخش خصوصی از سوی برخی مراجع غیر رسمی منتشر  که باعث بروز نگرانی در میان کارکنان مترو  شده است.

کرونی  با تاکید بر این مطلب که خبر به صورت کاملا غیر واقعی در حال انتشار است، افزود: کارکنان مترو تهران از این بابت نگرانی به خود راه ندهند زیرا این خبر پایه و اساس درستی ندارد.

دبیر کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای شهر تهران همچنین به موضوع تخلف برخی رانندگان تاکسی در دریافت کرایه بیش از نرخ مصوب شورای اسلامی شهر، پرداخت و یادآور شد: تا پایان هفته در کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسللامی شهر تهران رسیدگی می‌شود.

وی با اشاره به استعلام شورای شهر از سازمان برنامه و بودجه در ارتباط با نرخ کرایه تاکسی‌های شهر تهران به میزان 26/7 به میزان نرخ تورم، تصریح کرد:  اما برپایه همین مصوبه نباید بیش از 20 درصد بر نرخ کرایه تاکسی‌ها افزوده شود.

کرونی افزود: متاسفانه پیگیری‌ها نشان از افزایش بین 30 تا 40 درصد کرایه تاکسی در تعداد کی از خطوط زیاد دارد.بنابراین کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی در هفته جاری جلسه‌ای به این منظور با حضور مسئولان سازمان تاکسیرانی برگزار خواهد کرد.

دبیر کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای شهر تهران، به توجیه سازمان تاکسیرانی اشاره کرد و خاطرنشان کرد: این‌که قشر تاکسیران زحمت کش هستند دلیل موجهی برای تخلف از قانون نیست.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.