| کد خبر: 163293 |

کرباسیان در خزانه داری کل کشور:

پرداختهای عمرانی۴۲درصد افزایش یافت

وزیر امور اقتصادی و دارایی شامگاه امشب در حاشیه بازدید از خزانه داری کل کشور از رشد ۴۲ درصدی پرداختهای عمرانی در سال ۱۳۹۶ خبر داد.

تین نیوز
وزیر امور اقتصادی و دارایی شامگاه امشب در حاشیه بازدید از خزانه داری کل کشور از رشد ۴۲ درصدی پرداختهای عمرانی در سال ۱۳۹۶ خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت اقتصاد، مسعود کرباسیان با اعلام این خبر اظهار داشت: تا عصر امروز ۳۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بودجه عمرانی پرداخت شد که این رقم تا فردا که حسابهای سال جاری بسته خواهد شد افزایش نیز خواهد داشت.

 

وی در خصوص پرداختیهای جاری نیز گفت: در حالیکه هنوز ۲۴ ساعت دیگر تا بستن حسابهای سال ۱۳۹۶ فرصت داریم، کلیه پرداختی های مربوط به حقوق و دستمزد که رقمی بالغ بر ۳۰۵ هزار میلیارد تومان بود، انجام شده و کسری در این خصوص نداریم.

 

وزیر اقتصاد تصریح کرد: ۷۰ درصد از درآمدهای سال جاری غیرنفتی و از محل درآمدهای مالیاتی، سود سهام شرکتهای دولتی و فروش داراییهای مازاد دولت بود و این همان چیزی است که به دنبال تحقق آن در بودجه بودیم.

 

کرباسیان با اشاره به برنامه دولت برای توسعه اشتغال گفت: ۱۲ هزار میلیارد تومان برای مشاغل کوچک در صنایع مختلف در روستاها و شهرهای کوچک تخصیص داده شد و قطعا برای سال آینده هم این تخصیص ادامه خواهد یافت.

 

وی جایگزینی خودروهای فرسوده را به عنوان طرحهایی که هم اشتغالزا است و هم به محیط زیست کمک می کند را  از جمله برنامه های دولت نامبرد که در سال جاری آغاز و در سال آینده نیز با جدیت دنبال خواهد شد.

 

منبع: وزارت اقتصاد و دارایی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.