| کد خبر: 106958 |

مدیر روابط عمومی شرکت توسعه سرمایه پیشگامان پویا مطرح کرد:

شارژ دوباره کارت اعتباری بعد از باز پرداخت

حسین اردستانی در نشست خبری اصحاب رسانه گفت: سال گذشته  بانک ملی سیستم کارت اعتباری را به شکل کاملا حرفه ای و مطابق با استاندارد های روز دنیا و قوانین و دستورالعمل های بانک مرکزی راه اندازی کرد. در این راستا و برای اجرایی شدن این مهم  شرکت پیشگامان پویا با سهامداری خود بانک ملی تاسیس شد  و ین شرکت متولی پیاده سازی کارت های اعتباری شد.

وی در ادامه افزود: از مهرماه سال گذشته موفق به صدور اولین سری  کارت  اعتباری شدیم که بالغ بر 5 هزار کارت اعتباری صادر و در اختیار مشتریان قرارداه شد.

مدیرروابط عمومی شرکت توسعه سرمایه پیشگامان پویا با بیان اینکه بانک ملی نخستین بانکی است که توانسته است سیستم را پیاده سازی کند ، گفت: در این سیستم گزینه های مختلفی برای مشتری در نظر گرفته شده است که از جمله این گزینه ها  اقساطی شدن یا پرداخت یک جا است بدان معنا که  فرد می تواند به صورت نقدی و یکجا مبلغ رو پرداخت کند و یا اقساطی به صورت  36 ماه پرداخت کند.

به گزارش تین نیوز ، اردستانی ادامه داد:برای پرداخت اقساط نیز 4 گزینه برای مشتریان در نظر گرفته شده است که به ترتیب 6، 9،12،18،24 و 36 ماهه می تواند اقساط خود را پرداخت کند.

وی تصریح کرد: نکته حائز اهمیتی که  در کارت های اعتباری بانک ملی وجود دارد و در سایر بانک ها دیده نمی شود این است که  فرد به هر میزان که باز پرداخت داشته باشد دوباره اعتبارش به همان میزان شارژ می شود.

اردستانی  با بیان اینکه سقف کارت های اعتباری 10 ، 30 و 50 میلیون تومان است، درباره سود این کارت ها نیز گفت: کارت های  اعتباری از عقد مرابحه پیروی می کنند عقد مرابحه هم زیر مجموعه عقود مبادله ای است و عقود مبادله ای هم در حال حاضر 18 درصد است اما باید توجه داشت که صورت حساب هر دوره کارت اعتباری بانرخ سود عقود همان دوره محاسبه می شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • امیرمختار بدوی 3 0

    سلام
    ازفارس فسا هستم کارت اعتباری با دارا بودن مبلغ یک میلیون هشت صد هزارتومان
    بدستم نرسیده چون اعتبارش از طریق پر اخت مجازی به فروشگاه کوروش با استفاده از نشان پرداخت استفاده نمودم
    خلاصه جهت گرفتن کارت فیزیکی به بانک ملی شعبه حافط فسا مراجعه کردم اقای معاون شعبه میگفت که صدور کارت مقدور نمی باشد
    باید از طریق بورس اقدام کنی
    یه حرفی زد چندش اور
    خلاصه رفتم پیش کارمند صندوق دار کارت فیزیکی چاپ کرد بنده خدا به من داد ولی اقای معاون بهش برخورد صمن بحث بامن و کارمند کارت مرا مسدود کرد خوب قانون جنگل یعنی این پیش کی برم دادم بزنم دارم قسط میدم ولی پولی به من نرسیده جهت ارسال به نظر مسول رده اول بانک ملی کشور افتخار ملت ایران

  • هادی دهقانی 0 0

    من کارت اعتباری ۵۰میلیونی گرفتم ومبلغ ۲۰تومن رو از کارت برداشت کردم و بعد کارت اعتباری رو گم کردم ومصرف نشده الان از اعتبار اون یکسال گذشته والان کارتن رو‌پیدا کردم طوری میتونم ماندهدکاذت اعتباری رو مصرف کنم ویا تمدید اعتبار کنم که بتونم مانده مبلغ رو براشتکنم