| کد خبر: 258039 |

بیش از 1200 کیلومتر خرابی در جاده های فرعی اصفهان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان گفت: در جاده های فرعی بالغ بر ۱۲۰۰ کیلومتر خرابی وجود دارد.

تین نیوز

فرزاد دادخواه، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان با اشاره به خرابی 1200 کیلومتری در جاده های فرعی گفت: ۵۰ درصد آن خرابی ها به روکش فوری نیاز دارد و نیاز است که از محل هایی به جز منابع سازمان راهداری در این زمینه اعتبار تأمین شود.

دادخواه در جلسه شورای مسکن استان اصفهان که با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، اظهار کرد: در زمینه احداث راه ها که عمدتاً توسط شرکت زیرساخت انجام می شود، در زمان احداث باند دوم محورهای جدیدالاحداث و بزرگراه ها مشخصات فنی ۲ باند یکسان نبوده و نیاز است بهسازی راه های قدیم نیز مد نظر قرار بگیرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان اضافه کرد: ۵۰ درصد از راه های استان اصفهان روستایی است و خرابی ها به دلیل عمر زیاد آسفالت بسیار زیاد بوده و در این حوزه وضعیت بحرانی است که اعتبارات لازم نیز برای آن فراهم نشده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان تصریح کرد: در راه های فرعی بالغ بر ۱۲۰۰ کیلومتر خرابی وجود دارد که ۵۰ درصد از آن به روکش فوری نیاز دارد. نیاز است که از محل هایی به جز منابع سازمان راهداری در این زمینه اعتبار تأمین شود.

علیرضا صلواتی مجری طرح های زیربنایی وزارت راه و شهرسازی در استان اصفهان در ادامه اظهار کرد آزادراه کاشان اصفهان بیش از ۲۰ سال افتتاح شده است. این آزادراه آسیب زیادی دیده و نیازمند تخصیص قیر است، همچنین عوارض این آزادراه کمترین میزان نسبت به کل کشور است که باید بازنگری شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    خواهشن یک اقدامی برای جاده کوهپایه به سجزی در برنامه داشته باشید خیلی دست انداز داره