مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل خبر داد:
◄ رسیدگی به تخلفات ۲۰ شرکت در کمیسیون ماده ۱۲
عضو شورای اداری استان اردبیل از رانندگان و مسافران خواست هرگونه شکایت خود را از طریق سامانههای ۱۴۱، شهراه، نمایندگیهای مستقر شهرک حملونقل، پایانههای شهری و تلفن ۳۳۷۴۳۷۹۹-۰۴۵ جهت بررسی و رسیدگی به اداره کل راهداری و حملونقل جادهای استان اردبیل اعلام کنند.
مدیرکل راهداری و حملونقل جادهای اردبیل، گفت: از ابتدای سال ۹۷ تاکنون به تخلفات ۲۰ شرکت کالا و مسافر رسیدگی شده است.
به گزارش تیننیوز و به نقل از روابطعمومی ادارهکل راهداری و حملونقل جادهای اردبیل، علی رحمتی که در جلسه کمیسیون ماده ۱۲ با اعلام این خبر افزود: برخورد با تخلفات شرکتها و حفظ حقوق رانندگان و مسافران از جمله اهداف اصلی تشکیل جلسات این کمیسیون است.
عضو کمیسیون ایمنی راههای اردبیل، اخذ کمیسیون اضافی، عدم پرداخت کرایه، شکایت مسافران، عدمرعایت ضوابط حملونقل و ایمنی، عدم رعایت مقررات و بخشنامههای ابلاغی سازمان راهداری حملونقل جادهای، صدور بارنامه برای رانندگان فاقد صلاحیت و صدور صورت وضعیت مسافری برای رانندگان اتوبوسهای برونشهری که فاقد کارت معاینه فنی و تجهیزات ایمنی خودرو بودهاند را از جمله تخلفات عمده شرکتهای کالا و مسافر برشمرد.
رئیس کمیته حملونقل ستاد خدمات سفر استان اردبیل بابیان اینکه سال گذشته به تخلفات ۳۸ شرکت کالا و مسافر رسیدگی شد افزود: تصمیمات گرفته شده در کمیسیون مذکور برای شرکتهای متخلف جریمه نقدی، تعطیلی، تعلیقی، تعطیلی یکماهه، توبیخ کتبی و تذکراست.
عضو شورای اداری استان اردبیل از رانندگان و مسافران خواست هرگونه شکایت خود را از طریق سامانههای ۱۴۱، شهراه، نمایندگیهای مستقر شهرک حملونقل، پایانههای شهری و تلفن ۳۳۷۴۳۷۹۹-۰۴۵ جهت بررسی و رسیدگی به ادارهکل راهداری و حملونقل جادهای استان اردبیل اعلام کنند.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.