| کد خبر: 270898 |

ثبت بیش از ۲۰۸ هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل

معاون فنی و راههای روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: در ایام تعطیلات عید فطر بیش از ۲۰۸ هزار تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل ثبت شده است.

تین نیوز

معاون فنی و راههای روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: در ایام تعطیلات عید فطر بیش از ۲۰۸ هزار تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل ثبت شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، منصور نجفقلی زاده معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری استان اردبیل در بازدید از مرکز مدیریت راه های استان گفت: از این میزان ۱۰۰ هزار و ۹۳۰ تردد در مبادی ورودی و ۱۰۷ هزار و ۴۷۶ تردد نیز در مبادی خروجی استان ثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه در این ایام محورهای اردبیل آستارا و بالعکس و محور نیر سراب و بالعکس جزوه محورهای پرتردد بودند تصریح کرد: در این مدت ۴۴ هزار و ۱۳۷ تردد در محور اردبیل آستارا،۴۱ هزار و ۵۸۸ تردد د ر محور آستارا اردبیل،۲۴ هزار و ۵۲۷ تردد در محور نیر سراب و ۲۳ هزار و ۳۷۸ تردد نیز در محور سراب نیر ثبت شده است.

معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل آماده باش کامل راهداران و خدمات رسانی به مسافران را در تعطیلات عید سعید فطر در این استان یادآور شد و اظهار کرد: با توجه به اینکه پیش بینی شده بود در این تعطیلات شاهد پیک سفرها در استان اردبیل باشیم و برای همین تمهیدات لازم در این خصوص توسط این اداره کل قبل از سفرها اتخاذ شده بود.

نجفقلی زاده بیان کرد: در تعطیلات عید سعید فطر یک هزار و ۳۰۰ دستگاه ناوگان عمومی شامل ۲۸۰ اتوبوس، ۳۵۰ دستگاه مینی بوس و بیش از ۶۵۰ سواری مسافران را در این استان جابه جا کردند.

وی اظهار کرد: مسافران می توانند با استفاده از کد کیو آر ثبت شده در بلیط و یا تلفن گویای مندرج در داخل اتوبوس ها از طریق سامانه ۱۴۱ هرگونه انتقاد و شکایت خود را از عملکرد رانندگان به اداره کل راهداری اطلاع دهند تا در سریع ترین زمان ممکن رسیدگی شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.