| کد خبر: 268356 |

پایانه مرزی بازرگان دروازه اصلی ورود به اروپا است

مدیر پایانه مرزی بازرگان، از افزایش ٣٢.٧۶ درصدی آمار تردد مسافر در پی افزایش خدمات رسانی در محورهای مواصلاتی استان و همچنین تسهیل در رویه های مرزی از ابتدای سال تا پایان دی ماه ١۴٠٢ ، خبر داد.

تین نیوز

مدیر پایانه مرزی بازرگان، از افزایش ٣٢.٧۶ درصدی آمار تردد مسافر در پی افزایش خدمات رسانی در محورهای مواصلاتی استان و همچنین تسهیل در رویه های مرزی از ابتدای سال تا پایان دی ماه ١۴٠٢ ، خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، بهرام سلمان زاده مدیر پایانه مرزی بازرگان با اشاره به افزایش تردد مسافر نسبت به مدت مشابه سال گذشته از این پایانه مرزی گفت: در ١٠ ماهه گذشته از سال جاری تردد مسافر از پایانه مرزی بازرگان به یک میلیون و ١٩۴ هزار و ٣١۶ نفر رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ٢٩۴ هزار و ٧٠١ نفر افزایش یافته است.

وی افزود: در سال گذشته تنها ٨٩٩ هزار و ۶١۵ نفر پایانه مرزی بازرگان را برای عبور و مرور خود انتخاب کرده بودند اما افزایش ٣٢.٧۶ درصدی آمار تردد ماحصل افزایش چشمگیر امکانات و دسترسی آسان به پایانه مرزی است.

سلمان زاده با اشاره به آمار تردد مسافرین ایرانی و خارجی اعلام کرد: مسافرین ایرانی با تعداد ٧٣٩ هزار و ٢٩٨ مسافر سهم بیشتری از ترددها را در مقایسه با مسافرین خارجی به خود اختصاص دادند.

مدیر پایانه مرزی بازرگان افزود: همچنین در این مدت بیش از ۵ هزار و ١۴ دستگاه ناوگان مسافری به تفکیک شامل ٢ هزار و ۴٨٢  دستگاه ناوگان ورودی و ٢ هزار و ۵٣٢ دستگاه ناوگان خروجی از این پایانه مرزی تردد داشته اند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل ٨ درصد کاهش یافته است.

سلمان زاده در خصوص تردد ناوگان باری پایانه مرزی بازرگان اذعان کرد: در مدت زمان ذکر شده، ، ١٨١ هزار و ۵٣۵ هزار دستگاه ناوگان باری از مرز بازرگان تردد داشتند که به تفکیک ١١۵ هزار و ٢۶٧ دستگاه ناوگان ورودی و ۶۶ هزار و ٢۶٨ دستگاه ناوگان خروجی را شامل می شود.

مدیر پایانه مرزی بازرگان یادآور شد: این پایانه مرزی به عنوان دروازه اصلی ورود به اروپا و یکی از مبادی اصلی ترانزیت کالا از ایران به اروپا بوده و در ١٠ ماهه سال جاری آمار تردد ناوگان ترانزیت ورودی به ٣٠ هزار و ۵٨۶ دستگاه و آمار ترانزیت خروجی به ١٢ هزار و ٢۵۵ دستگاه رسیده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.