| کد خبر: 268267 |

اهتمام راه و شهرسازی برای تسهیل رونق منطقه ویژه اقتصادی ارومیه - سرو

مدیرکل راه وشهرسازی آذربایجان غربی گفت: این اداره کل اهتمام ویژه ای برای تسهیل مسائل و رفع موانع و مشکلات و رونق منطقه ویژه اقتصادی ارومیه - سرو دارد.

تین نیوز

مدیرکل راه وشهرسازی آذربایجان غربی گفت: این اداره کل اهتمام ویژه ای برای تسهیل مسائل و رفع موانع و مشکلات و رونق منطقه ویژه اقتصادی ارومیه - سرو دارد.

به گزارش  تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ، سید مسحن حمزه لو در جلسه بررسی مسائل و مشکلات مربوط به طرح های سرمایه گذاری در  زمین های واگذار شده بزرگراه شهید کلانتری و منطقه ویژه اقتصادی ارمیه - سرو، بیان کرد: طرح احداث منطقه ویژه اقتصادی ارومیه - سرو در یک هزار و ۱۹ هکتار زمین پیشنهادی در هفتمین کارگروه امور زیربنایی استان مورد بررسی و تصویب قرار گرفته است.

وی ادامه داد: با تصویب طرح احداث منطقه ویژه اقتصادی ارومیه - سرو در یک هزار و ۱۹ هکتار زمین، احداث بنا و تاسیسات این طرح در اراضی تعیین شده اجرایی می شود.

مدیرکل راه وشهرسازی آذربایجان غربی گفت: با تعیین کاربری و صدور مجوز احداث بنا و تاسیسات و طرح های منطقه ویژه اقتصادی ارومیه - سرو روند توسعه این منطقه رونق می گیرد.

حمزه لو افزود: رفع موانع و شروع عملیات اجرایی طرح های واگذار شده در راستای رونق اقتصادی در جاده شهید کلانتری نیز راه وشهرسازی توجه ویژه به این بخش و رونق تولید در سطح استان دارد و اقدامات لازم را در این خصوص اعمال می کند.

وی تاکید کرد: با بررسی و روفع مسائل و مشکلات طرح های سرمایه گذاری روند توسعه بیش از پیش استان و اشتغال زایی بریا جوانان منطقه فراهم می شود و راه وشهرسازی در حوزه فعالیت کاری خود از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.