| کد خبر: 266822 |

اجرای بزرگراه نقده-پیرانشهر-تمرچین در ۵ قطعه

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با اشاره به اجرای طرح راهسازی در ۵ قطعه از محور نقده-پیرانشهر-تمرچین، گفت: کل این قطعه ۵۴ کیلومتر بوده که حدود ۲۰ کیلومتر آن زیربارترافیک رفته است.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با اشاره به اجرای طرح راهسازی در ۵ قطعه از محور نقده-پیرانشهر-تمرچین، گفت: کل این قطعه ۵۴ کیلومتر بوده که حدود ۲۰ کیلومتر آن زیربارترافیک رفته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سید محسن حمزه لو،۲۰ دی در بازدید رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی و استاندار آذربایجان غربی از عملیات عمرانی بزرگراه بین المللی نقده پیرانشهر تمرچین، اظهار کرد: قطعه پنجم این بزرگراه شامل کنارگذر پیرانشهر- تمرچین آماده پیمان سپاری است.

وی ادامه داد: قطعه نخست این محور ۱۰ کیلومتر، قطعه ۲ حدود ۲۳.۵ کیلومتر، قطعه سوم ۵.۵ کیلومتر، قطعه چهارم که ورودی پیرانشهر بوده ۲.۴ کیلومتر و قطعه پنجم حدود ۷ کیلومتر است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی افزود: اجرای عملیات در بزرگراه نقده-پیرانشهر در راستای تسهیل تردد حمل ونقل در این مسیر انجام می گیرد تا شاهد کاهش بروز تصادفات و تلفات جاده ای باشیم. 

حمزه لو با اشاره به مساله ایمن سازی ورودی روستای گارنا، گفت: مساله مورد توجه این روستا توجه به ایمن سازی برای تردد اهالی بود که با هماهنگی صورت گرفته این مشکل رفع و ایمن سازی مسیر ورودی روستای گارنا انجام شده است. 

وی افزود: اعتبار مورد نیاز برای اتمام کل طرح بزرگراه نقده-پیرانشهر-تمرچین ۱۲ هزار میلیارد ریال برآورد شده که با تخصیص به موقع شاهد بهره برداری از این طرح خواهیم بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.