| کد خبر: 265376 |

رفع ۱۱ نقطه پرحادثه از محورهای آذربایجان غربی تا پایان سال جاری

۱۱ نقطه حادثه خیز در سال جاری و مابقی در سال ۱۴۰۳ برطرف می شود.

تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان از رفع ۱۱ نقطه پرحادثه از محورهای ارتباطی آذربایجان غربی تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش تین نیوز از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، ایرج دست نشان با اشاره به وضعیت راه های شهرستان اشنویه خاطر نشان کرد: پرداختن به مباحث راه، که به عنوان شریان های اقتصادی کشور محسوب می شود، بسیار ضروری است و باید بتوانیم این شریان ها را به خوبی نگهداری کنیم.

این مقام مسئول با اشاره به وضعیت مطلوب راه های شهرستان اشنویه اظهار کرد: وظیفه، ماموریت و برنامه ما نگهداری راه ها است و به طوری که پس از احداث و تعریض در حوزه راه های اصلی و فرعی کلیه امور نگهداری و علایم گذاری را عهده دار می شویم.

دست نشان با بیان اینکه شهرستان اشنویه با ۱۶۰ کیلومتر راه در رتبه سوم استان قرار دادند، گفت: شهرستان باروق در رتبه اول و شهرستان نقده در رتبه دوم  و شهرستان اشنویه در رتبه سوم قرار دارد.

وی افزود: در حال حاضر در اشنویه هیچ روستای بالای ۲۰ خانوار فاقد آسفالت وجود ندارد و این ماحصل تلاش همکاران راهداری است.

دست نشان افزود: آمار آسفالت در حال پیشروی است و به زودی به ۱۶۰ کیلومتر می رسد که در مقایسه با سال گذشته عملکرد بسیار خوبی است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با بیان اینکه همکاران در حوزه راهداری خدمات شایانی را به مردم ارائه می دهند، خاطر نشان کرد: خط کشی را از جنوبی ترین سطح استان آغاز کردیم و به تربیت به سمت مرکز و شمال استان در حال خط کشی جاده های مواصلاتی هستیم.

وی گفت: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در حال خرید تعدادی ماشین آلات راهداری است و آذربایجان غربی نیز در این خرید ناوگان سهم خواهند داشت.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در مورد رفع نقاط حادثه خیز اعلام کرد: ۱۱ نقطه حادثه خیز در سال جاری و مابقی در سال ۱۴۰۳ برطرف می شود.

وی افزود: از جمله نقاط حادثه خیز شهرستان اشنویه می توان به گردکاشان، گلماوران و گردنه خوردشید اشاره کرد که پیگیر رفع این نقاط نیز هستیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.