| کد خبر: 29721 |

بهره برداری از پل عابر پیاده در روستای لمبدان استان بوشهر

تین نیوز |  در مراسمی با حضور نماینده مردم دیر ،كنگان،جم وعسلویه درمجلس شورای اسلامی، فرماندار دیر، مدیركل حمل نقل پایانه ها،مدیر كل امور روستایی استانداری بوشهر و اعضای شورای اسلامی وجمعی از مسئولان محلی از پل عابر پیاده روستای لمبدان بهره برداری شد.

به گزارش تین نیوز از اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان بوشهر در مراسم بهره برداری از پل عابر پیاده روستای لمبدان سید حمید رضا علم مدیر كل حمل و نقل و پایانه های استان طی سخنانی گفت: پل عابر پیاده روستای لمبدان كه بخش شمالی وجنوبی روستا را به هم وصل می كند زمینه عبور ایمن  دانش آموزان دو مدرسه خلیج فارس و سپیده كاشانی را فراهم آورده است. 
وی افزود: یكی از دغدغه های اصلی ما فراهم آوردن بستر لازم برای تردد ایمن و بدون دغدغه دانش آموزان از عرض جاده های پر ترافیك استان است كه خوشبختانه امروز با بهره برداری از پل عابر پیاده روستای لمبدان این مهم محقق شد.
مدیر كل حمل ونقل و پایانه ها تصریح كرد:برای اتمام و بهره برداری از پل عابر پیاده روستای لمبدان كه سه ماه به طول انجامید، بیش از 250میلیارد ریال از محل اعتبارات متمركز سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای كشور هزینه شده است.
علم افزود:با پیگیری بعمل آمده تا پایان سال یك پل عابر پیاده دیگر در بزرگراه خلیج فارس كه یكی از شریانی و پرتردد ترین محور ارتباطی كشور و استان می باشد نصب میشود تا زمینه عبور بی خطر دانش آموزان مدرسه امام علی(ع)روستای احمدی و اهالی این روستا را از عرض این بزرگراه فراهم آورد.
در این مراسم همچنین حجت الاسلام احمدی نماینده مردم دیر،كنگان،عسلویه و جم در مجلس شورای اسلامی طی سخنانی با تقدیر از مدیر كل حمل ونقل و پایانه های استان برای توجه به محروم بودن منطقه فوق احداث پل عابر پیاده برای دانش آموزان و اهالی محروم روستای لمبدان گفت:احداث این پل هم متضمن اجر اخروی و هم تضمین كننده ایمنی و امنیت برای عبور دانش آموزان و اهالی روستای لمبدان از عرض جاده بوشهر به دیراست.
وی تصریح كرد:عبور از عرض جاده پرتردد و شریانی بوشهر به دیر همواره خطراتی را متوجه اهالی روستای اطراف و دانش آموزان مشغول تحصیل در دبستان ابتدایی خلیج فارس و دبیرستان دخترانه سپیده كاشانی كرده بود كه با احداث پل عابر پیاده دغدغه  اصلی خانواده ها برای عبور فرزندان خود از عرض جاده مرتفع شده است.
دكتر احمدی با اشاره به عزم جدی نظام جمهوری اسلامی برای رفع محرومیت از نقاط محروم افزود:توجه ویژه مسئولان استان به نقاط محروم و انجام خدمات عمرانی در این نقاط از مطالبات مردم مناطق محروم و یكی از دغدغه های نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی است كه انتظار می رود اهتمام ویژه ای به این مناطق شود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.