| کد خبر: 29686 |

بیش از ۳ هزار نفر در آزمون ورود به حرفه مهندسان شرکت کردند

تین نیوز | سه هزار و 9 نفر در رشته های هفتگانه مهندسی و 136 نفر در رشته های كاردانی و معماری تجربی آزمون ورود به حرفه مهندسان، كاردانهای فنی ساختمان و تعیین صلاحیت حرفه ای معماران تجربی استان شركت كردند.

به گزارش تین نیوز ازروابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان گلستان ، علی بخش رستمی در حاشیه برگزاری این آزمون در گرگان به خبرنگاران گفت: داوطلبان پس از كسب 50 درصد نمره قبولی، موفق به اخذ پروانه اشتغال به كار مهندسی در هفت رشته معماری، برق، مكانیك، عمران، شهرسازی، ترافیك و نقشه برداری، شش رشته كاردانی معماری، عمران ، تاسیسات مكانیكی، تاسیسات برقی، شهرسازی و نقشه برداری و صلاحیت معماران تجربی در پایه 3 و 2 و 1 خواهند شد.

وی با اشاره به اینكه آزمون ورود به حرفه مهندسان ، كاردانهای فنی ساختمان و تعیین صلاحیت حرفه ای معماران تجربی، امروز و فردا (22 و 23 آبان ماه) در دو حوزه گرگان و گنبد برگزار شده است، افزود: آزمون رشته های عمران (نظارت)،معماری (نظارت)، معماری(اجرا) ، عمران (اجرا) نقشه برداری ، شهرسازی ،ترافیك و آزمون حرفه ای كاردان های فنی ساختمان در رشته های معماری ، شهرسازی ، عمران، مكانیك ، برق و نقشه برداری در در دو نوبت صبح و عصر روز پنج شنبه 22 آبان  ماه برگزار می شود.

رستمی افزود: آزمون ورود به حرفه مهندسان رشته های عمران (محاسبات)، مكانیك، برق و آزمون تعیین صلاحیت معماران تجربی نیز، صبح جمعه و آزمون طراحی معماری، صبح و عصر جمعه 23 آبان ماه برگزار می شود.
وی، مكان برگزاری آزمون را، دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان و گنبد ذكر كرد و گفت: این آزمون طبق روال سال های گذشته دو بار در سال (خرداد و آبان) و به دو نحوه تستی و تشریحی برگزار شده است.
رستمی از داوطلبان خواست كه ضمن ارائه كارت شناسایی معتبر عكس دار و پرینت كارت ورود به جلسه در روز برگزاری آزمون از به همراه داشتن هر نوع وسیله غیر مجاز اعم از موبایل، لپ تاپ ، تبلت و غیره خودداری نمایند.
وی یادآور شد: نتایج آزمون از طریق سایت دفتر مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی به آدرس www.inbr.ir متعاقبا اعلام می شود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.