| کد خبر: 29591 |

تسریع در اجرای بزرگراه اهر تبریز خواسته عمومی است

تین نیوز |  تسریع و تکمیل بزرگراه اهر ـ تبریز خواسته اصلی مردم و مسئولان منطقه است.
 
 رضا صدیقی بعد از ظهر امروز در جلسه کارگروه ایمنی تسهیلات زمستانی با اشاره به اینکه جاده اهر ـ تبریز و تصادفات متعدد، این جاده را به یک معضل و مشکل اساسی در منطقه تبدیل کرده است، اظهار کرد: متأسفانه کمبود اعتبار باعث شده این پروژه از رشد قابل ملاحظه‌ای برخوردار نشود.
 
وی افزود: این جاده با تردد روزانه بیش از سه هزار خودرو یکی از جاده‌های شلوغ و پرترافیک و حادثه‌خیز استان است که در روزهای تعطیل و آخر هفته این رقم به بیش از دو برابر افزایش می‌یابد که به جهت عدم پاسخگویی این جاده به این همه خودرو، علاوه بر ترافیک شدید در این جاده موجب بروز تصادفات متعدد در آن می‌شود.
 
صدیقی گفت: فاز اول بزرگراه اهر – تبریز از ورودی شهرستان اهر تا گردنه گویجه‌بئل در حوزه استقبال و مسئولیت فرمانداری و ادارات ذی‌ربط مجموعه شهرستان قرار دارد و در این زمینه با پیگیری‌های انجام شده و برگزاری جلسات هفتگی در محل کارگاه قطعه اول به صورت مستمر پیگیر عملیات اجرایی این پروژه هستیم تا در اجرای قطعه اول تسریع شود.
 
وی افزود: با جلساتی که دراین شهرستان با حضور مدیرکل راه و شهرسازی و معاون عمرانی استاندار برگزار شد، قطعه اول این پروژه که در حوزه استحفاظی این شهرستان قرار دارد، تسریع و امسال شاهد بهره‌برداری از قطعه اول باشیم.
 
فرماندار شهرستان اهر از دستور معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از جاده اهر – تبریز تأمین امتیاز لازم برای انتقال پاسگاه پلیس راه از محل اصلی به جهت واقع شدن در محدوده شهر و انتقال آن به کیلومتر 10 جاده اهر خبر داد و افزود: با تأمین اعتبارات لازم از سال 94 عملیات اجرایی ساخت این پروژه نیز در محل جدید آغاز می‌شود.
 
این مقام مسئول، با اشاره به وضعیت جاده اهر ـ تبریز از کلیه نهادهای امدادی و خدمات خواست در فصل زمستان و سرما به صورت شبانه‌روزی با جدیت مناسب برای ارائه خدمات لازم به مسافران این مسیر و سایر راه‌های ارتباطی شهرستان در آماده‌باش کامل باشند.
 
وی، تأکید کرد هر اداره و مسئولی که در حوزه فعالیت خود در خدمت رسانی شهروندان و مسافران تعلل کند و موجب نارضایتی مردم شود برخورد جدی خواهد شد.
 
رئیس شورای مدیریت بحران اهر افزود: با کسی تعارفی در ارتباط با رعایت حقوق مردم و خدمت‌رسانی نداریم و باید هر مسئولی در حوزه فعالیت خود برنامه‌ریزی کامل و جامع برای فصل زمستان کنند تا در کمترین زمان ممکن به حادثه دیدگان و مشکلاتی که برای مسافران و خودروهای آنها انجام می‌شود فراهم شود.
 
وی ضمن تسلیت به خانواده‌های فوت شدگان حادثه تصادف در جاده اهر – تبریز و مسیر گوی‌درق به ینگجه در حوزه استحفاظی هریس رخ داد و باعث فوت دلخراش پنج نفر از شهروندان اهری شد، گفت: تسریع در بزرگراه اهر – تبریز خواسته اصلی و به حق شهروندان منطقه می‌باشد و انتظار اهالی منطقه تسریع در اجرای این پروژه است که امیدواریم این خواسته اهالی منطقه به گوش مسئولان دست اندرکار برسد و بیش از این شاهد داغدار شدند مردم شریف و ولایت مدار این منطقه نباشیم.
 
رئیس کمیته برنامه‌ریزی شهرستان اهر از ملاقات و جلسه اختصاصی با معاونت راهبردی ریاست جمهوری در تهران در حضور نماینده، امام جمعه و مدیرکل راه و شهرسازی خبر داد و افزود: در این جلسه نماینده مردم اهر و هریس، امام جمعه و فرماندار گزارشی از وضعیت این جاده حادثه‌خیز و مشکلات و صدمات مادی و معنوی که به شهروندان وارد شده مطرح و خواستار اختصاص اعتبارات بیشتر برای اتمام این جاده حادثه‌خیز شدند که خوشبختانه معاون راهبردی ریاست جمهوری قول مساعد و دستورات لازم برای تسریع در اجرای این پروژه صادر کردند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.