| کد خبر: 27871 |

در جلسه هماهنگی آژانس‌های هواپیمایی استان گلستان تصویب شد؛

افزایش پروازهای فرودگاه گرگان در مسیر تهران

تین نیوز |   پروازهای فرودگاه گرگان در مسیر تهران از امروز دهم آبان ماه از چهار پرواز در هفته به هشت پرواز افزایش پیدا كرد.

به‌گزارش تین نیوز از روابط‌عمومی فرودگاه‌های استان گلستان، افزایش پروازها در مسیر تهران طی روزهای شنبه و یكشنبه توسط شركت هواپیمایی ایران‌ایر صورت می‌گیرد.

طرح افزایش پروازهای فرودگاه گرگان در جلسه هفته گذشته هماهنگی آژانس‌های هواپیمایی تصویب شد.
یادآور می‌شود؛ رئیس اتاق بازرگانی استان گلستان در جلسه هماهنگی آژانس‌های هواپیمایی این استان از تلاش برای ایجاد تحولات چشمگیر در سفرهای هوایی استان خبر داده بود.

این گزارش می‌افزاید؛ در این جلسه كه با حضور حمید دامغانی، رئیس اتاق بازرگانی استان گلستان، تیمور امیری مدیركل فرودگاه‌های استان، روسای شركت‌های هواپیمایی و مسئولین آژانس‌های هواپیمایی استان به میزبانی فرودگاه گرگان برگزار شد، رییس اتاق بازرگانی استان ضمن اعلام پیگیری‌های مسئولین استان برای افزایش پروازها و حضور سایر شركت‌های هواپیمایی در فرودگاه گرگان گفت: از پتانسیل‌های بالای موجود در منطقه و تقاضای بالای سفرهای هوایی در استان با خبر هستیم و تلاش می‌كنیم در آینده نزدیك تحولات چشمگیری در این بخش به‌وجود آوریم.

دامغانی همچنین از آژانس‌های هواپیمایی استان خواست تا نسبت به چارتر كردن هواپیما در مسیرهای پروازی جدید و پرتقاضا اقدام كنند.

مدیركل فرودگاه‌های استان نیز به‌منظور افزایش هماهنگی و ارتباط بیشتر شركت‌های هواپیمایی حاضر در فرودگاه با آژانس‌های هواپیمایی استان، خواستار حضور تمامی مدیران آژانس‌ها و روسای ایستگاه‌های هواپیمایی ایران ایر و آسمان در این جلسه شد.

گفتنی است؛ فرودگاه گرگان اكنون بیش از 50 پرواز داخلی در هفته در مسیرهای تهران، مشهد و زاهدان دارد و همچنان تقاضای مردمی برای افزایش پروازها و ایجاد مسیرهای پروازی جدید وجود دارد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.