| کد خبر: 25165 |

پروژه‌های راه‌آهن همدان در اولویت تامین ریل قرار گیرد

تین نیوز | استاندار همدان بر اجرای سریع راه‌آهن همدان - تهران تاکید کرد و گفت: تامین ریل ۲ راه‌آهن همدان-تهران و راه آهن غرب کشور در اولویت وزارت راه و شهرسازی قرار گیرد.
 
محمدناصر نیک بخت بعد ازظهر امروز در آئین تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان اظهار کرد: قرار است استان همدان شرایط جدیدی را تجربه کند و برای اجرای برنامه ها دستگاه های قوای سه گانه، نیروهای نظامی و انتظامی و مردم آمادگی کامل را دارند.
 
وی با اشاره به اینکه اولویت توسعه استان همدان گردشگری است، گفت: گردشگری نیاز سنگینی به شریان های ارتباطی از جمله راه، ریل و فرودگاه دارد تا بتوان استان همدان را به عنوان مقصد اول گردشگری در کشور مطرح کرد.
 
نیک بخت با اشاره به اینکه ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری بیان کرد: این سیاست های با رهبری مقام ولایت، تعاملات با تدبیر دولت با دنیا و پشتیبانی مردم در حالی در ایران اجرایی می شود که کشورهای منطقه در ناآرامی، جنگ و خونریزی هستند.
 
استاندار همدان تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی می تواند کشور را در برای شوک و تکان های اقتصاد دنیا مقاوم کند که این مساله نیازمند اجرای درست و کامل سیاست های اقتصاد مقاومتی است.
 
وی شریان های ارتباطی را یکی از محورهای اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: این مسئولیت سنگین برعهده وزارت راه و شهرسازی است که وظایف 5 وزارت خانه را بر دوش می کشد.
 
نیک بخت با بیان اینکه مسئولیت های سنگینی بر عهده وزارت راه و شهرسازی است، عنوان کرد: زمان صحبت درباره ضرورت ادغام دو وزارت خانه راه و ترابری و مسکن و شهرسازی  نیست و به دنبال حفاری گذشته نیستیم.
 
استاندار همدان با بیان اینکه وظایف سنگین وزارت راه و شهرسازی توقعات از این وزارت خانه را نیز بالا برده است، گفت: تحریم های وضع شده علیه ایران سبب شده تا برخی امور همچون تامین ریل به تعویق افتاد.
 
وی بر سرعت گرفتن دو پروژه راه آهن استان همدان تاکید کرد و گفت: در حال حاضر تامین ریل از حوزه عملیاتی وزارت راه و شهرسازی بیرون است ولی امیدواریم از طریق فاینانس بتوان ریل موردنیاز کشور را وارد کنیم.
 
نیک بخت خطاب به معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: امیدواریم در صورت تامین ریل در کشور استان همدان در اولویت تخصیص ریل قرار گیرد.
 
استاندار همدان خطاب به مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان همدان نیز گفت: تیم اجرایی اداره کل راه و شهرسازی را به درستی انتخاب کنید چرا که باید پاسخگوی عملکرد خود بوده و در این زمینه با کسی رودیواسی نداشته باشید.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.