| کد خبر: 238679 |

◄ خطر در کمین مسافران و رانندگان عمومی در جاده سردشت و پیرانشهر

تعدادی از رانندگان بین شهری که در مسیر سردشت و پیرانشهر فعالیت می کنند از وضعیت بسیار نامناسب این جاده و خطراتی که جان آنها و مسافران را تهدید می کند، خبر دادند.

تین نیوز

تعدادی از رانندگان بین شهری که در مسیر سردشت و پیرانشهر فعالیت می کنند از وضعیت بسیار نامناسب این جاده و خطراتی که جان آنها و مسافران را تهدید می کند، خبر دادند.

به گزارش تین نیوز، برخی رانندگان ناوگان عمومی بین شهری فعال در مسیر سردشت و پیرانشهر در گفت و گو با خبرنگار ما عنوان کردند: جاده خطرناک، ریزش مداوم سنگ از کوه های همجوار جاده که بارها منجر به شکستن شیشه و آسیب دیدن بدنه خودرو گردیده، آسفالت با قدمت بیش از 30 سال، وجود سرعت گیرهای فراوان (در حدود 56 سرعتگیر)، شرایط نامناسب نگهداری این مسیر به خصوص در فصل سرما و عدم برف روبی و نمک پاشی به موقع از جمله مشکلات این مسیر است.

بیشتر بخوانید:

این رانندگان در ادامه از وضعیت ترمینال مسافری پیرانشهر نیز انتقاد کرده و این موضوع را نیز یکی دیگر از مشکلات  ذکر کردند.

به گفته آنان عدم وجود کمترین امکانات رفاهی در ترمینال پیرانشهر که فاقد آب آشامیدنی و سرویس بهداشتی مناسب است نیز از دیگر مشکلات آنان است.

آنان خاطرنشان کردند در حالی که رانندگان ناوگان مسافری مبلغی را بابت دریافت صورت وضعیت پرداخت می کنند چرا شهرداری‌ ها، مدیران شرکت های حمل و نقل، پایانه و... به این مشکلات رسیدگی نمی کنند؟

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.