| کد خبر: 159538 |

صبح امروز انجام شد

◄ بازدید جهانگیری و آخوندی از عملیات اجرایی آزادراه همت-کرج

معاون اول رئیس‌جمهوری به همراه وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت از آخرین وضعیت عملیات اجرایی آزادراه همت- کرج بازدید کردند

تین نیوز

معاون اول رئیس‌جمهوری به همراه وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت از آخرین وضعیت عملیات اجرایی آزادراه همت-کرج بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز،  اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور به همراه عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی صبح امروز از عملیات اجرایی آزادراه همت-کرج بازید کردند .همچنین در این بازدید خیرالله خادمی مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور و جمعی از نمایندگان استان البرز حضور داشتند.

آزادراه شهید همت-کرج به طول 14.5 کیلومتر از انتهای حوزه منطقه 22 شهرداری تهران آغاز و با عبور از منطقه گرم‌دره و کلاک کرج در محدوده منطقه حسار به جاده چالوس متصل می‌شود. قطعه اول این آزادراه به طول 5.1 کیلومتر از سمت تهران به بهره‌برداری رسیده است.

قطعات دوم و سوم این آزادراه به طول تقریبی 9.5 کیلومتر در قالب پروژه آزادراه همت- کرج در درست احداث است که امروز مورد بازدید معاون اول رئیس‌جمهوری و مسئولانی از وزارت راه و شهرسازی و شرکت ساخت قرار گرفت.

قطعه دوم این آزادراه از محدوده گرمدره تا شهرک جهان نمای شهر کرج به طول 5.1 کیلومتر در مرحله آسفالت قرار دارد. قطعه سوم آزادراه شهید همت-کرج از شهرک جهان نمای شهر کرج تا جاده چالوس به طول 4.5 کیلومتر در مرحله عملیات خاکی و حفاری تونل قرار دارد

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.