| کد خبر: 158585 |

راستاد خبر داد:

دستور کار هویت بخشی شناورهای صیادی غیر مجاز درسازمان بنادر

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به افزایش صیدهای غیرمجاز، از هویت بخشی شناورهای بدون هویت در آبهای کشور خبر داد.

تین نیوز

محمد راستاد در سخنانی اعلام کرد: بحث هویت بخشی به شناورهای بدون هویت در دستور کار سازمان بنادر قرار گرفته تا هرگونه صید ماهی در آبهای کشور با مجوز های قانونی انجام شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به دغدغه های شرکت کشتیرانی مبنی بر استفاده از سوخت LNG و حمایت از ناوگان ملی گفت: همایش ارگان های دریایی فرصت مناسبی برای طرح این مساله است و در این شرایط کشتیرانی و شرکت ملی نفتکش به حمایت بیشتری نیاز دارند.

وی که در نشست شورای عالی مدیران ارشد هماهنگی ارگان های دریایی کشور سخن می گفت، همچنین از برگزاری بیست و پنجمین همایش ارگان های دریایی در چابهار در سالجاری خبر داد و خواستار تجمیع برگزاری نمایشگاه های دریایی کشور شد.

راستاد افزود: انتظار داریم این همایش علاوه بر رویکرد آکادمیک و علمی، بر بهبود فرآیندها و ارتباط بهتر بین ارگان های دریایی کشور تمرکز داشته باشد تا شاهد ارتقا سطح همکاری ارگان های دریایی در توسعه فعالیت های دریایی و بندری باشم.

به گزارش ایرنا، بیست و پنجمین همایش ارگان های دریایی اواخر بهمن ماه سال جاری به میزبانی شرکت تایدواتر با حضور تمام دست اندرکاران ارگان های دریایی کشور در بندر چابهار برگزار می شود.

منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.