| کد خبر: 157542 |

حمایت همه جانبه سازمان بنادر برای تأمین امکانات و خدمات اجتماعی در بنادر جنوبی

عضو هیئت عامل و معاون برنامه ریزی و توسعه منابع سازمان بنادر و دریانوردی از حمایت همه جانبه سازمان بنادر برای تأمین امکانات و خدمات اجتماعی در بنادر جنوبی از جمله خرمشهر و آبادان خبر داد.

تین نیوز

عضو هیئت عامل و معاون برنامه ریزی و توسعه منابع سازمان بنادر و دریانوردی از حمایت همه جانبه سازمان بنادر برای تأمین امکانات و خدمات اجتماعی در بنادر جنوبی از جمله خرمشهر و آبادان خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر، منصور آرامی و تنی چند از مدیران کل ستادی سازمان بنادر و دریانوردی در سفر به بنادر خوزستان ضمن بازدید از مجتمع بندری خرمشهر در جلسه شورای اداری این اداره کل حضور یافتند.

وی در جلسه شورای اداری این اداره کل در خصوص هدف بازدید مدیران سازمان بنادر از بنادر کشور گفت: با توجه به اینکه جبهه عملیات سازمان بنادر خارج از تهران است به همین دلیل می بایست مرتب از بنادر بازدید و از نزدیک مشکلات را لمس کرد تا برای رفع آن ها سریعتر اقدام صورت گیرد.

عضو هیئت عامل سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه امروزه شرکت ها و سازمان های مختلف دنیا منشوری پیرامون موضوع مسؤلیت اجتماعی دارند افزود: وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل سازمان بنادر نیز بر امر مسؤلیت اجتماعی اعتقاد و تأکید جدی دارند.

آرامی مساعدت و همکاری سازمان بنادر در زمینه بهسازی، ساخت اماکن و تأمین اعتبارات در خصوص فراهم ساختن امکانات و خدمات اجتماعی در بنادر جنوبی از جمله خرمشهر و آبادان را اعلام کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه مهمترین ابزار هر سازمانی سرمایه انسانی است افزود: وظیفه داریم در بنادر علاوه بر مهیا ساختن زیر ساخت ها، امکانات رفاهی کارکنان را نیز تأمین کنیم.

در ادامه این نشست مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر نیز در سخنانی اظهار کرد: مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی بر نقش اجتماعی این سازمان و کمک به زندگی پیرامونی بنادر تأکید جدی دارند.  

محمد محسنی گفت: تکلیف ایرانی، اسلامی و انقلابی ایجاب می کند با به کارگیری توان خود بتوانیم اندکی از حقوق فراموش شده مردم مرزدار، مقاوم و محروم این منطقه را محقق سازیم.

وی ادامه داد: تلاش داریم بر اساس مزیت های مناسب موجود در منطقه و با بهره گیری از ظرفیت های محلی، برای توسعه گردشگری دریایی در راستای خدمت به مردم منطقه عمل کنیم.

مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: در طول یک ماه گذشته با اتکا به کارکنان توانمند این بندر چندین اقدام مهم از جمله شناسایی ظرفیت های گردشگری دریایی منطقه انجام شد.

محسنی در ادامه به بیان مشکلات، درخواست ها و انتظارات کارکنان و نیروی انسانی بندر خرمشهر در زمینه های مختلف از جمله امکانات رفاهی و خدمات درمانی پرداخت.

وی گفت: تمام تلاش ما این است که همواره در راستای اعتلای اهداف جمهوری اسلامی، فرامین مقام معظم رهبری و سیاست های سازمانی خدمت کنیم.

در پایان این نشست حکم مشاور گردشگری دریایی بندر خرمشهر توسط معاون برنامه ریزی و توسعه منابع سازمان بنادر و دریانوردی به وی ابلاغ شد.

 همچنین از روابط عمومی بندرخرمشهر که در چهاردهمین دوره جشنواره برترین های روابط عمومی ایران عنوان روابط عمومی برتر را کسب کرده بود تقدیر شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.